-
Nana Vreme: 30.06.2014 02:48h
Na osnovu čega će da odrede koliko je to dovoljno vožnji u jednom mesecu? Ovo zvuči kao da podrazumevaju da ljudi idu jednim prevozom do posla i jednim nazad. A ljudi menjaju po 3 prevoza u jednom pravcu, i 3 nazad.
Preporuka čitalaca: +1 - 0
-
Ivana Vreme: 29.06.2014 18:00h
I opet nista nece postici, jer nemaju dobar sistem kontrole karata. Kada bi karta stvarno morala da se placa, a ne da se samo izadje iz jednog prevoznog sredstva i udje u drugo, ne bi ni imali ove probleme. Ovako ce samo opet udariti po nama koji se ne svercujemo.
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
Roflo Vreme: 29.06.2014 17:00h
Alo Beogradjani, sta vi mislite ko placa vas gradski prevoz? Vi ne placate karte po autobusima, a autobusi vam idu na svakih par minuta, da ne pricamo o ostalim nacinima javnog prevoza. Onda se to placa iz Budzeta Srbije. U Novom Sadu busevi na najprometnijim linijama idu svakih 20 minuta i ljudi se uvek guzvaju u autobusima ili ne mogu ni da udju.
Preporuka čitalaca: +0 - 2
-
Жика Vreme: 29.06.2014 15:08h
Ово је срамота ! Хоћемо изборе !
Preporuka čitalaca: +3 - 0
-
Tatjana Vreme: 29.06.2014 11:22h
Opet ja! Ima li sanse da se ovaj narod,ovi penzioneri obraduju od strane vlast nekom dobrom vescu od koje ce gradjani da imaju koristi!
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
Tatjana Vreme: 29.06.2014 11:18h
Sta ce biti sa nezaposlenima?Kako da plate prevoz.a nemaju novca?Da li se i u tom pravci razmislja?Po kojoj penziji ce se odredjivati cena markica? Ima ljudi koji imaju malu penziju u nasoj Srbiji,ali zato imaju penzije iz bivsih republika! Tako ostvaruju dve penzije.koje si daleko vece nego nasa jedna! !
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
cvonjak Vreme: 29.06.2014 11:10h
Miriše na ustanak!
Preporuka čitalaca: +2 - 0
-
scipion Vreme: 29.06.2014 10:44h
Ove neznalice i ladoleži,korov i paraziti treba da pođu najpre od sebe i svojih preplaćenih partijskih kadrova,da pođu od nabvki i svih veličanstveno naduvanih cena kojima isisavaju novac za svoje kriminalističke legalizovane grupe,koju se zovu stranke.Javni gradski prevoz sigurno može biti uredniji i mnogo jeftiniji,ali to onda ne bi bilo u interesu ovih stranačkih parazita.
Preporuka čitalaca: +1 - 0
-
PetarPan Vreme: 29.06.2014 09:32h
Spojite ITS1 i ITS2 u jedinstveni tarifni sistem. Nema smisla da stanovnici prigradskih naselja plaćaju posebnu uplatu za prigradske, a posebnu uplatu za gradske linije, i dokle će više linija 860E da bude van svih sistema i za nju da važi poseban cenovnik?
Preporuka čitalaca: +1 - 0
-
stasa Vreme: 29.06.2014 09:24h
Cuj ovo: "da će sugrađani, osim za putovanje od kuće do posla, odnosno škole, imati na raspolaganju dovoljan broj vožnji kako bi otišli da obave i druge svoje potrebe." I onda cemo popunjavati liste "mesta za obavljanje nasih drugih potreba".Jadna Srbijo zar si docekala i ovo ? Sta je sledece u nizu, molicu lepo ?
Preporuka čitalaca: +1 - 0
-
Stručnjak Vreme: 29.06.2014 08:57h
Glasali ste za "slobodne radikale", eto vam ih...
Preporuka čitalaca: +3 - 0
-
tole Vreme: 29.06.2014 08:08h
nema od toga nista verujte, ko ce da udje u 405 u 7 ujutru na ripanj stanici i da trazi kartu, zapalili bi autobus.... bitno je da se vozacima gsp -a smanje plate , deca im se podgoila jer ih mnogo hrane, a i nije bas neki tezak i odgovoran posao kad vozis 200 ljudi bez kocnica pa ti kazu , koci retarderom , dolivas vodu svaki krug u autobus jer je po poslovodstvu firme 120c radna temperatura vozila , a sto upravljacki sistem ne valja na 60% autobusa to nema veze , vazno je da se nasteluje tehnicki pregled da u slucaju nesrece pokazu da je vozilo proslo tehnicki... to su kljucna pitanja a ne da li neka baba od 100 godina ima pravo na 5 ili 6 besplatnih voznji ako nema penziju i laksa je od 35 kg....
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
Kia Vreme: 29.06.2014 07:01h
Opet neka nova budala izmišlja rupu na saksiji u GSP-u. Na posao dodje preko veze, shebe sve, pohebe nas nas u zdrav mozak par meseci za sve pare i posle ode... Sad svi penzosi da kucaju karte, aman??? Bacite tu budalu, koja u GSP nije ušla nikada, da sedi jedno 2 nedelje po 12 sati dnevno pored vozača pa onda da smišlja.
Preporuka čitalaca: +2 - 0
-
Драгомир Vreme: 29.06.2014 06:41h
Значи да зезнемо пензионере?СКУПА КАРТА ЗНАЧИ ДА РЕТКО КО ПЛАЋА И КРАЈ ПРИЧЕ!И шта да раде контролори?Да ухвате старца и истерају из превоза?На једној станици сам избројао СЕДАМНАЕСТ контролора?СЕДАМНАЕСТ!А данас их готово нигде нема?
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
Edi Vreme: 29.06.2014 06:13h
A Đilas vam je bio loš...
Preporuka čitalaca: +2 - 0
-
CIRINELA Vreme: 29.06.2014 06:04h
E moj medo, kamo srece kad bi ukidanjem gradskog prevoza prestali da nas vozaju.
Preporuka čitalaca: +2 - 0
-
Jovana Ducic Vreme: 29.06.2014 03:27h
Ne treba da ukinu gradski prevoz nego treba malo da razmisle i vide kako je to reseno u mnogim gradovima sveta.Na primer u Pertu Australija prevoz u glavnoj zoni je potpuno besplatan za svakoga.Ne trebaju ti kontrolori i ostale gluposti oko izdavanja karata, a benzin placa grad iz poreza. Mafija na vlasti bi da nastavi sa parazitskim nacinom upravljanja umesto da traze resenja koja ce odgovarati narodu a ne neradnicima.
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
Sandra Vreme: 29.06.2014 01:36h
Dokle ce da se pisha po sirotinji...Vreme je da se izadje na ulice...
Preporuka čitalaca: +2 - 0
-
Mića Vreme: 29.06.2014 01:13h
Vala kako su krenuli - ukinuti penzionere.
Preporuka čitalaca: +1 - 0
-
stefan Vreme: 29.06.2014 00:27h
Digni te cene za sve sto postoji bar neka bude pravi genocid stanovnista. Ovim vasim stavkama i ostalim sto planirate u buducnosti,kako da narod ojadite,kako da te pare nestanu,a ima ih MNOGO u vaze RACUNE,sve drugo sto je moguce da se upropasti. Onda se pitamo ko sve rukovodi time i zasto danas MLADI beze iz svoje zemlje.. A onda se vi pitajte ZASTO????? Ja cu vam reci sledece godine!!!
Preporuka čitalaca: +0 - 0
-
grada Vreme: 28.06.2014 20:28h
-
meda Vreme: 28.06.2014 19:36h
Ja mislim da je najbolje da ukinu gradski prevoz.
Preporuka čitalaca: +29 - 2
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Javni prevoz: Ograničena vožnja i sa mesečnom kartom!
Javnom gradskom prevozu u Beogradu od jeseni sledi reforma koja bi trebalo da autobuse, tramvaje i trolejbuse ...