Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
ALO! Aktuelno

Teret aviona i danas misterija!

Šta je zaista prevozilo „čudo od aviona“, kako su šokirani Beograđani nazivali ogromni ruski ...

  • MiX Vreme: 21.11.2013 00:19h

  • Miodrag Vreme: 19.11.2013 19:17h

    Kako se ne setiste da pomenete da je pilot Viktor Starikov dva sata upravljao avionom avionom bez struje i navigacije i uspeo da se sruši na urbani deo grada.. Sram vas bilo. I

    Preporuka čitalaca: +0 - 4

  • Pavle Karajović Vreme: 19.11.2013 18:10h

    Avion se zapalio.Da bi se sakrio sta je avion prevozio,bacene su avionske gume JAT-ovih aviona ,na avion koji je goreo.Poginulo je 11 clanova posade,jedan je bio Srbin. Vratio sam se sa Palne 30 septembra,i obisao mesto pada aviona.Jos au bile razbacani padobracici(stabilizatori)od katapult stolica. Nije misterija sta je avion prevozio,vec je misterija ko je „pomogao“ da se avion onesposobi za letenje.Cak je i mehanicka hidro pumpa onesposobljena,presecen dovodno crevo. Jos jedan detalja govori da drzava nije zelela da pomogne avionu u nevolji..Slucajno sam upozao majora vojske koji je te noci bio „dežurna para“ na Batajnickom aerodromu,i rekao mi je da su znali sve sta se dogadjalo.I da su bili spremni da polete,i odvetu avion u Podgoricu,i slete vizuelno,jer je vreme bilo lepo.Ali naređenje nije stiglo. Izvestaj komisije za udese Direktorata za civilni saobracaja je „friziran“,jer je bio u drzavni interesu.Ovo je bio klasicni DRŽAVNI TERORIZAM.

    Preporuka čitalaca: +2 - 0

  • Pavle Karajović Vreme: 19.11.2013 18:09h

    Posle poletanja Avion je izgubio elektriku i hidrauliku.Dok je bilo bateriskog napajanja,imali su radio vezu.Avionom su upravljala dva veoma iskusna pilota jedan je imao 16000 sati naleta,a drugi 14000 sati naleta.Zvog toga je avion uspeo da leti punih tri sata,iznad Beograda. Avion je ocekivao pomoc,od drugog aviona,posto pomoci nije bilo trazili su sami pistu .I tada su preletali nisko preko Beograda,sa tesko upravljivim avionom,bez hidraulike i navigacije.Na kraju,svetla su upaljena na pisti i avion je u niskom letu,(zbog niske baze oblaka )pravio finalni zaokret,i bez konfiguracije na krilima,tesko upravljiv(zbog otkaza hidraulike)dobio je „unutrasnje klizanje“ i srusio se blizu piste.

    Preporuka čitalaca: +3 - 0

  • Natalija Kostić Vreme: 19.11.2013 17:47h

    Ja sam knjige poručila preko web adrese http://tajneavijacije.imediawebstudio.com Morate ih čitati u jednom cugu jer nema šanse da napravite pauzu.Autorima sve čestitke!

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Prle Vreme: 19.11.2013 17:44h

    I ja sam ih poručio preko sajta http://tajneavijacije.imediawebstudio.com i jedva ćekam da ih dobijem

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Milica Vreme: 19.11.2013 17:24h

    I ja sam poručila preko sajta http://tajneavijacije.imediawebstudio.com Nemojte kucati adresu preko googla već direktno.Sve čestitke!

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Miodrag Milić Vreme: 19.11.2013 17:22h

    Mile knjige sam ja poručio preko adrese http://tajneavijacije.imediawebstudio.com

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Pavle Karajović Vreme: 19.11.2013 15:19h

    Dva dana pre pada aviona 17 augusta,na proslavi u Indonezanskoj ambasadi razgovarala su dva vojna atasea,i sponinjali su pad aviona.Moj prijatel je cuo deo razgovora,javio mi je(bio sam na Palmi,leteo za kompaniju Constelacion,JAT leasin) da ce tako nesto dogoditi.Nisam mogao da verujem.Dva dana kasnije, 19 augusta1996g u toku noci,srusio se IL-76 na 400m pre piste za RW 12. Avion je vozio vojnu opremu,konkretno katapult stolice za botbene avione Martin Bejker za Libiju preko Malte.Tadasnja drzava je bila pod sankcijama,prevoz vojne opreme je bilo zabranjen,pogotovo ne za Libiju.Trgovinu je obavio SDPR,i iznajmio Ruiski avion.Tadasnja drzava je za vreme sankcija dobijala od Libije naftu i trebao je bar deo duga da se plati makar i u robi.

    Preporuka čitalaca: +2 - 0

  • Mile Vreme: 19.11.2013 14:38h

    Pricalo se da je avion bio pun skupocenih ukradenih automobila iz Srbije i okoline. Navodno Arkan slao avion za Rusiju. I da je zbog pada tog aviona ubijen tadasnji direktor aerodroma ispred kuce u kojoj je ziveo.

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Milan iz Niša Vreme: 19.11.2013 13:57h

    Odličan feljton svaka čast na normalnim stvarima. gde mogu da se poruče knjige koje je pomenuo g din Miodrag Milić Hvala unaped

    Preporuka čitalaca: +1 - 0

  • Sinisa Vreme: 19.11.2013 12:03h

  • Prof Tatjana Vreme: 19.11.2013 11:20h

    Ovo je stvarno materijal za svaku pohvalu koji je trebalo decenijama sakupljati i objediniti u formi trilogije. Posle ovoga se lako nadgrađivati, dodavati, ispravljati ali je postavljen odličan temelj ove neistražene i decenijama prikrivane tematike u ondašnjoj Jugoslaviji.Vaš list bih ovom prilikom pohvalila jer je uvideo potrebu da se to objavl u formi feljtona da bi se neke stvari vratile iz pepela zaborava, i neki ljudi zasluženo pomenuli. Ne bih se složila sa jednim komentarom koji iznosi da je ovo sramota i da se loše odnosi na novoformiranu Air Serbia, već kada pogledate sadržaj i detalje feljtona shvatite da se to čak odnosi vrlo pozitivno na Air Serbia jer se spominje naša bogata istorija civilnog vazduhoplovstva, naši dobro obučeni piloti i da je JAT,kao nekadašnji gigant civilnog vazduhoplovstva, imao na sreću vrlo malo udesa u svom postojanju. Želim vam savaku sreću i puno uspeha u daljem radu!

    Preporuka čitalaca: +4 - 0

  • Miodrag Milić Vreme: 19.11.2013 11:07h

    Kao dugogodišnji radnik civilnog vazduhoplovstva oduševljen sam vašim feljtonom i svim dosadašnjim tekstovima. Poručio sam sve tri knjige i jedva čekam da ih dobijem.Sve čestitke autorima i vašim novinama!

    Preporuka čitalaca: +4 - 1

Ostavite vaš komentar

Pravila za pisanje komentara
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP
?>