Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
ALO! Hronika

Sin stradalog: Petra Cvijić nas je slagala!

“Petra me je pozvala dva dana od nesreće i pitala da li može da dođe, ali nikada se nije pojavila", ...

  • STANKO Vreme: 17.05.2013 18:43h

    Alo ljudi pa sta se s nama desava.Kao da smo placeni da branimo ubicu.Sta bi smo rekli da je stradao neko nama blizak.Dali je za celu pricu bitno da li ga je ubila 5m pre prelaza ili na prelazu.Poznajem to mesto nesrece pa tu ni lud covek nebi isao van prelaza , inace bi morao da ide po korovu i sancu punom vode, Cudno je da je nedugo posle udesa RENOVIRANA autobuska stanica ipomerena 10 tak m od pesackog prelaza.A sad vestak prica gluposti.LJudi pa ako je ne osude svi tako mozemo da ubijemo ponekog.

    Preporuka čitalaca: +3 - 0

  • Verko Vreme: 14.05.2013 19:45h

    Kod nas ubijes coveka autom i mozes dobiti max.12 godina ,a sa pistoljem max.40 godina.u cemu je razlika?

    Preporuka čitalaca: +3 - 0

  • Mile Vreme: 14.05.2013 19:42h

    Jonny boje slusaj Mileta jer je u pravu.Kod nas u zakonu je vozac unapred oznacen kao krivac,pise da moras voziti brzinom kojom se uvek mozes bezbedno zaustaviti.I sa 5km/h mozes udariti pesaka i on padne nezgodno i pogine i kriv si.Pesaka mozes zgaziti samo na autoputu bez obzira na brzinu i da ne odgovaras jer je autoput namenjen iskljucivo za auto saobracaj.Petra je zanemarila autobus u stanici i nije smanjila brzinu ne predvidjajuci da bi putnik mogao krenuti preko ulice,zato je kriva.Putnik je izasao iz busa i poleteo da predje ulicu ne uverivsi se da to moze uciniti bezbedno i po druge ucesnike u saobracaju,zato je kriv.Ako Petra dokaze da se ovaj bacio sa trotoara pod kola sa namerom da se ubije,mozda je i oslobode krivice.Gazenje van pesackog prelaza ne umanjuje mnogo njenu krivicu,to je samo olaksavajuca okolnost u smislu da bi stvar bila mnogo teza da je bio na pesackom prelazu bez semafora.Uostalom videcemo sta ce sud reci.

    Preporuka čitalaca: +4 - 0

  • expert Vreme: 14.05.2013 17:34h

  • goran Vreme: 14.03.2013 10:12h

    e moj imenjace gorane...po tvojoj teoriji necemo ni voziti..guracemo kola da mozemo stati ako neko padne pod auto...a ovaj nesretnik oce da izvuce koji dinar na pokojnog tatu ....ZALOSNOOOO....

    Preporuka čitalaca: +6 - 3

  • milivoje Vreme: 05.12.2012 11:53h

    Ne mogu da verujem da Petra na slici ladno izlazi iz auta i to u funkciji vozaca. Ona jos uvek vozi? Pa zar joj nije oduzeta vozacka? Ili svi da bezimo kad ona krene u sud...

    Preporuka čitalaca: +4 - 6

  • DAKLE Vreme: 17.10.2012 11:01h

    Pesak je uvek vise ugrozen,ali ne iskljucuje da i on moze biti kriv.Uz svu paznju vozac ispada kriv ali u tom slucaju ostecena porodica trebalo bi da ima naknadu iz fonda osiguravajuce kuce.A vozacu i da bude nekaznjen nije lako.

    Preporuka čitalaca: +6 - 1

  • duda Vreme: 17.10.2012 10:58h

    Ne treba mi da sudimo unapred, mi sve znamo kao Seselj, tako je i on sve znao i u sve se razumeo, ostavite sud da radi svoj posao, ali jedno ne zaboravite: da je verovatno svako drugi od nas ovde koji ostavljamo komentare vozac, pa i sin preminulog gospodina. Nikad se ne zna sta vreda iza krivine ili na putu. Smirite strasti gospodine Slobodane i vi dusebriznici ostali...

    Preporuka čitalaca: +5 - 6

  • Dragana Vreme: 17.10.2012 09:38h

    Slazem se sa Jonnyjem, takvi strucnjaci su i napisali zakon da su pesaci zakon i sada se ti pesaci i ponasaju kao da ne moraju da obrate paznje kada stupaju na kolovoz, nego ko muve bez glave izlecu. Mene su kao dete ucili da pre prelaska ulice pogledam levo i desno i tek kada se uverim da nema vozila onda predjem i tada nije bilo nesreca kao danas. Ja kad vozim stalno imam frku od pesaka sa trotoara da izlete na kolovoz iznenada i bez najave jer im je tako zakon dozvolio sto je potpuno nebulozno jer svako treba da se brine za svoj zivot, a ja nisam Baba Vanga da predvidjam sta je u cijoj glavi. Takodje, nesrece se desavaju zbog trenutka nepaznje pa i kod nesrece kad padnes u kuci i polomis se, tako da mi nije jasno kako supruga poginulog moze kategoricno da tvrdi da on nije prelazio van pesackog i da nije izleteo iza autobusa kada nije bila prisutna. Mozak je cudo i kod mnogo mladjih ljudi zna da otkaze svest na trenutak a ne kod coveka od 70 godina.

    Preporuka čitalaca: +8 - 3

  • Pekim Vreme: 17.10.2012 07:29h

    „Nisam vozila brzo. Kada sam ugledala čoveka na pešačkom, pokušala sam da ukočim“, rekla je je prekjuče posle nesreće policiji voditeljka RTS-a Petra Cvijić (35), koja je automobilom usmrtila Slobodana Bajića (74) na pešačkom prelazu, prenosi Alo! Neznam u sta da verujem. Ipak je kriva jer je ubila coveka ma gde on bio a i nije prilagodila brzinu uslovima

    Preporuka čitalaca: +5 - 5

  • nina Vreme: 16.10.2012 21:30h

    Kako god bilo kriva je nije smela da ga pregazi pa je vi branite koliko hocete.Ne treba joj veca kazna od te sto ce nositi jedan zivot na dusi a nikada se nezna kada ce joj se bumerang vratiti ij

    Preporuka čitalaca: +4 - 4

  • miki Vreme: 16.10.2012 15:32h

    goran je vise nego smesan...ja treba da razgledam po ulici i procenjujem da li je neko pijan ili ne i da li mu se zanesvestilo pa ce izaci pod moje tockove gdje ja nece moci nista uraditi...jedno je zakon a drugo su objektivne stvari

    Preporuka čitalaca: +6 - 3

  • Nikola Vreme: 16.10.2012 15:12h

    Z a Gorana stručnjaka... To znači da lepo izadješ iz automobila, uradiš alko-test svim prolaznicima tj. pešacima i ako su svi trezni onda slobodno "juriš" 40km/h. Ako ima pijanih, onda ideš 5km/h za svaki slučaj da ti pijanac ne padne pod točkove,a ti jedino pri tako maloj brzini reaguješ trenutno... Ma daj, stručnjak si ti, samo ne znam za šta!!! Pročitaj lepo ZOBS, tamo su za sve, pa i za stručnake napisana prava i OBAVEZE svih učesnika u saobraćaju...

    Preporuka čitalaca: +6 - 2

  • Allek Vreme: 16.10.2012 15:08h

    ma neeeee, ako vidiš pijanca kako se tetura kolovozom ti u svom BMWu samo dodaj gas i ubrzaj sa redovnih 120 na izvanrednih 250, pa ako pijanac padne pod točkove ti ga nećeš ni osetiti... tako je i spikerka izgleda uradila, koliko je meni poznato išla je tridesetak na sat preko dozvoljene brzine...

    Preporuka čitalaca: +1 - 6

  • Sinisa Vreme: 16.10.2012 15:04h

    Slazem se sa Goranom, 100% je u pravu!

    Preporuka čitalaca: +4 - 2

  • Goran1 Vreme: 16.10.2012 14:59h

    Čuj, žena pokojnika može da se zakune da je ulicu uvek prelazio na pešačkom, pa i tada... Siguran sam da nije ni znala gde se tada nalazio. Čovek pošao da plati račune u poštu... Pošta mu u Železniku u ulici u kojoj i stanuje, a on pošao u Žarkovo i to nekoliko stanica autobusom... A ona nešto garantuje. Veštak je utvrdio da le bio van pešačkog prelaza i to je činjenica... Petra je vozila brže od dozvoljenog i to je činjenica... Obostrana krivica, 100%...

    Preporuka čitalaca: +7 - 3

  • Allek Vreme: 16.10.2012 14:50h

    a šta bi sa brzinom automobila optužene!? govorilo se da je išla blizu 80 km/h... izgleda da je vuk pojeo magarca... uvek je kod nas izgleda poginuli kriv!!! osim ako nije spiker RTSa... S T R A Š N O

    Preporuka čitalaca: +3 - 5

  • jonny Vreme: 16.10.2012 14:48h

    Za Gorana strucnjaka: Po tom tvom visokostrucnom misljenju moramo voziti do 5 km na sat jer ako vozis npr 40km/h i padne ti pijanac sa trotoara direktno pod tockove on mrtav a ti si kriv. Dakle strucnjak jedina brzina gdje mozes reagovati da stanes u djelicu sekunde je do 5 km/h. Ili objasni nam molim te kako drugacije? Ti si strucnjak!

    Preporuka čitalaca: +5 - 1

  • Goran Vreme: 16.10.2012 14:30h

    kao stručnjak saobraćajne struke mogu samo da kažem ljudima koiji ovo čitaju da je vozač koji upravlja bilo kojom pokretnom mašinom bez obzira o kojoj mašini je reč,uvek ,,kriv" za saobraćajnu nesreću u kojoj učestvuje pešak jer on ,,je dužan da vožnju prilagodi uslovima puta i datoj situaciji u savkom trenutku"!!!Tako da se očigledno radi o tome da dotična nije vozila prilagođenom brzinom uslovima puta i datoj situaciji...,,Vozač je dužan da predvidi ponašanje svih učesnika u saobraćaju između ostalog i pešaka"...Uzmimo primer pijanog čoveka koji se ,,ševa " trotoarom i ako je na trotoaru mi moramo uzeti u obzir da on iznenada može preći na kolovoz ne predvidivo i to tačno pred naš automobili!!!

    Preporuka čitalaca: +3 - 7

  • h1n1 Vreme: 16.10.2012 14:21h

    ovo ima samo kod nas, ubiješ idiota van pešačkog i još ti sude zbog budale a familija jedva čeka da posle nakači privatnu tužbu za pretrpljeni bol i da nakupe pare...

    Preporuka čitalaca: +6 - 6

  • milutin Vreme: 16.10.2012 12:22h

    ocito je da je pokojnik najvise kriv za pogibiju...prelazio van pesackog prelaza i pojavio se iznenada iza autobusa...vestacenje je to potvrdilo...zao mi je i petre i porodice poginulog ali se ne moze nista na silu uraditi...tesko je za ocekivati da Petra ode u porodicu poginulog pa zbog toga nema razloga da se ljute

    Preporuka čitalaca: +5 - 4

  • национале Vreme: 16.10.2012 11:39h

    Сви ови са РТС-а се бахато понашају,као да су богови!

    Preporuka čitalaca: +8 - 1

Ostavite vaš komentar

Pravila za pisanje komentara
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP
?>