Najbolje od najboljeg
Leksus - samo za odabrane!
Lexus je u San Francisku, Kalifornija, predstavio novi asortiman LS modela, koji obuhvata LS 460, LS 600h i potpuno novi F SPORT model. Opremljen Lexus Hybrid Drive sistemom, LS 600h je i dalje najsnažniji hibridni V8 automobil na svetu. Nakon nedavno predstavljenih GS i ES modela, nova perjanica Lexusa predstavlja snažan spoj prefinjenosti i inovacija...
Novi Lexus | Foto: www.automagazin.rs
Lexus LS | Foto: www.automagazin.rs
‘LS se je oduvek sviđao ljudima koji žele samo najbolje. Oni cene izuzetnu prefinjenost i luksuz Lexusove perjanice’, rekao je Hideki Watanabe, glavni inženjer LS-a. ‘Na početku razvoja LS programa, morao sam da proširim svoje vidike i usmerim se na fine stvari u životu, kao što su umetnost, dizajn i tehnologija – što je prvi korak ka stvaranju najsofisticiranijeg LS-a do sada, koji će zadovoljiti najzahtevnije kupce na svetu’. Odgovarajući i na najsitnije zahteve kupaca u svakom aspektu razvoja, novi Lexus je morao još više da podigne standarde beskompromisne prefinjenosti, udobnosti, voznih performansama, tehničkog savršenstva i iznad svega, kvaliteta.
Dizajn
Spoljašnjost novog LS-a je temeljno redizajnirana. Prvi put na Lexusu, ona može da ima kompletno LED osvetljenje, uključujući vertikalna svetla za maglu sa najmanjim na svetu PES sočivima i jedinstvena dnevna svetla, koja izgledaju kao ‘svetlosna cev’ u obliku slova L.
Odražavajući stil novih modela Lexusa, snažna, sofisticirana i dinamična prednja maska u obliku vretena daje vozilu nepogrešiv spoj elegancije, atraktivnosti i identiteta brenda, baš kao što i priliči najboljem modelu u ponudi. Osećaj dinamičnosti koji daje nova prednja maska u obliku vretena, svoju potvrdu nalazi u poboljšanjima vozne dinamičnosti, odziva i agilnosti pri upravljanju.
Unutrašnjost jednog od najboljih automobila na svetu | Foto: www.automagazin.rs
Vozna dinamika
Novo lasersko zavarivanjei tehnike spajanja karoserije su povećali sveukupnu čvrstoću karoserije. To ne samo da poboljšava stabilnost, već povećava i udobnost vožnje, a da pri tome ne ugrožava agilnost pri upravljanju. Pomoću novog sistema kontrole sva 4 točka, kao evolucije sistema adaptivnog-varijabilnog ogibljenja (AVS), kontrola ogibljenja je sada još bolja i omogućava uravnoteženiju vožnju.
Rekonstruisan sistem upravljanja ima odmah uočljiva poboljšanja po pitanju preciznosti i odziva prilikom skretanja. Sistem kočnica je unapređen radi veće snage kočnica i boljeg osećaja na papučici. Novi selektor načina vožnje ima pet režima – ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S i SPORT S+, kako bi vozač mogao po želji da odabere ekonomičnu, udobnu ili sportsku vožnju, kao i da promeni karakteristike upravljanja.
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs