Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Automobili

Lexus predstavlja novi LS

NAJSNAŽNIJI
hibrid na svetu

Autor: Alo! | 03.09.2012 - 13:33:00h | Komentara: 0

Lexus je predstavio novi asortiman LS modela, koji obuhvata LS 460, LS 600h i potpuno novi F SPORT model. Opremljen Lexus Hybrid Drive sistemom, LS 600h je i dalje najsnažniji hibridni V8 automobil na svetu.

lexus

Spoljašnjost i unutrašnjost ove vrhunske limuzine sada je u duhu novog dizajnerskog pravca Lexusa


Nakon nedavno predstavljenih GS i ES modela, nova perjanica Lexusa predstavlja snažan spoj prefinjenosti i inovacija. Njega odlikuje moćan novi stil sa Lexus prednjom maskom u obliku vretena, kao i unapređena vozna dinamika i tehnologija koja je vodeća u industriji. Novi LS ima preko 3000 izmena, uključujući 3 tehničke inovacije prvi put primenjene na svetu, kao i najmanje 15 inovacija prvi put primenjenih na Lexusu.

lexus

Prefinjenost, luksuz i inovativna napredna tehnologija, bez premca u svetu


‘LS se je oduvek sviđao ljudima koji žele samo najbolje. Oni cene izuzetnu prefinjenost i luksuz Lexusove perjanice’, rekao je Hideki Watanabe, glavni inženjer LS-a.
Spoljašnjost novog LS-a je temeljno redizajnirana. Prvi put na Lexusu, ona može da ima kompletno LED osvetljenje, uključujući vertikalna svetla za maglu sa najmanjim na svetu PES sočivima i jedinstvena dnevna svetla, koja izgledaju kao ‘svetlosna cev’ u obliku slova L.

Novo lasersko zavarivanje i tehnike spajanja karoserije su povećali sveukupnu čvrstoću karoserije. To ne samo da poboljšava stabilnost, već povećava i udobnost vožnje, a da pri tome ne ugrožava agilnost pri upravljanju. Pomoću novog sistema kontrole sva 4 točka, kao evolucije sistema adaptivnog-varijabilnog ogibljenja (AVS), kontrola ogibljenja je sada još bolja i omogućava uravnoteženiju vožnju.
Rekonstruisan sistem upravljanja ima odmah uočljiva poboljšanja po pitanju preciznosti i odziva prilikom skretanja. Sistem kočnica je unapređen radi veće snage kočnica i boljeg osećaja na papučici.

lexus

Unapređena vozna dinamika

Novi selektor načina vožnje ima pet režima – ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S i SPORT S+, kako bi vozač mogao po želji da odabere ekonomičnu, udobnu ili sportsku vožnju, kao i da promeni karakteristike upravljanja.

Uz dodatna poboljšanja ionako besprekornih standarda Lexusa, novi LS želi da postane jedan od najtiših i najudobnijih automobila na svetu.

Sveobuhvatna poboljšanja su urađena na motoru i zvučnoj izolaciji, pa nova luksuzna limuzina ima točkove sa šupljom komorom koji smanjuju buku u prednjem delu kabine. To rešenje je prvi put primenjeno na Lexusu.
Prednja sedišta su dodatno poboljšana, a prvi na svetu sistem za ventilaciju prednjih i zadnjih sedišta, kao i grejanje obruča upravljača, sada može automatski da se kontroliše preko novog Lexus asistenta za klimatizaciju, sa 13 senzora i centralnom kontrolnom jedinicom.

lexus

Udoban i siguran

Novi napredni sistem za povećanje bezbednosti pre sudara (A-PCS), sa asistencijom za izbegavanje sudara, je najnapredniji aktivni sistem za izbegavanje sudara u automobilskoj industriji. Sistem je dizajniran kako bi vozaču pomogao da izbegne ili ublaži sudar sa vozilima i pešacima, bili u gradu ili na autoputu, danju ili noću.
Novorazvijeni adaptivni sistem automatskih dugih svetala (AHS) automatski prebacuje između kratkih, dugih i usmerenih svetala, te tako povećava prosečno vreme vožnje sa dugim svetlima.
Sistem za održanje kretanja u saobraćajnoj traci (LKA) je unapređen funkcijom koja pomaže kod krivudanja puta i bočnih vetrova. Takođe su dostupni monitor mrtvih uglova (BSM) i Lexus sistem za noćnu vožnju.
Konačno, nova vrhunska limuzina je konstruisana da još više pomeri standarde već izvanrednog kvaliteta, zbog kog je Lexus dobio brojne nagrade širom sveta za svaku novu generaciju LS-a.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP