alo.rs Automobili
PREDSTAVLJANJE NAJNOVIJE VERZIJE
Novi mercedes S osmatra
saobraćaj na sve četiri strane
Kompanija "Daimler AG" je predstavila najnoviju verziju svog modela S-klase luksuznog brenda "Mercedes-Benc" - automobil koji će imati ključnu ulogu u nastojanju te firme da povrati primat po performansama.
Novi kupe S-klase, prikazan u sredu u Hamburgu, ima novu rešetku hladnjaka koja menja spoljašnji izgled tog automobila, ali glavni naglasak je na tehnologiji koja povećava komfor i sigurnost vozača, i ističe "mercedes" kao proizvodjača naprednih vozila za imućne.
Serija vrhunskih modela biće važna za poboljšanje zarade te kompanije kojoj je u prvom kvartalu profit opao za 60 odsto, na 564 miliona evra.
"S-klasa je oduvek bila vrhunski, autorski model, model-svetionik Mercedes-Benca, rekao je analitičar Krištof Sstirmer u instituta IHS Automotiv.
"To je najvažniji model za oblikovanje ugleda u svetu i osnova uspeha drugih modela" Mercedesa.
Obično "Mercedes" u S-klasu ugrađuje tehnologiju koja se znatno kasnije pojavljuje i u drugim modelima.
Novi automobil obrađuje podatke sa kamera koje prate stanje svih 360 stepeni u okolini vozila, kao i podatke s ugradjenog radara. Kompjuter u automobilu time pomaže vozaču da vozi tačno u sredini saobraćajne trake i da drži pravilno rastojanje od drugih vozila, kao i da izbegne sudar, posebno na raskrsnicama.
Uređaj može da blagovremeno otkrije neravnine na kolovozu i unapred
podesi tvrdoću vešanja da bi vožnja uvek bila udobna i glatka.
podesi tvrdoću vešanja da bi vožnja uvek bila udobna i glatka.
Sedišta novog kupea nude prijatnost "masaže toplim kamenjem" jer imaju 14 posebnih vazdušnih komora koje se naduvavaju i omekšavaju simulirajući masažu, kao i grejne elemente u naslonu sedišta.
Ako putnici to žele, ugradjeni "generator parfema" omogućava da se podesi intenzitet mirisa u unutrašnjosti vozila, uz izbor četiri "diskretna i blaga" mirisa i tri intenziteta. Kompanija obećava da miris nestaje brzo i da se ne zadržava u odeći putnika.
Kompanija kaže da je uložila mnogo truda u udobnost putnika i na zadnjem sedištu, računajući na kupce u Aziji koji više nego drugi u svetu, imaju šofera jer žele da rade ili se odmaraju dok putuju. U jednoj od verzija S-klase se naslon zadnjeg sedišta zato može nagnuti do 45 stepeni.
Nova verzija ide u prodaju 20. jula u Evropi, a septembra u SAD. Cena
u Evropi počinje od 79,789.50 evra za kraći model, s dizel motorom,
i dostiže 107,635.50 evra za duži model, s benzinskim motorom.
u Evropi počinje od 79,789.50 evra za kraći model, s dizel motorom,
i dostiže 107,635.50 evra za duži model, s benzinskim motorom.
Nema komentara za ovu vest.
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs