alo.rs Automobili
FORD U PROBLEMU
Povlači milion vozila zbog vazdušnih jastuka!
Američka korporacija Ford povlači sa tržišta SAD oko milion automobila opremljenih sigurnosnim jastucima japanske kompanije Takata, sa kojima su ranije uočeni ozbiljni problemi.
Ford Expedition | Foto: ford.com
Kako je saopštila kompanija, opozivu podležu automobili modela “mustang” proizvedeni od 2005. do 2014. godine i GT iz 2005. i 2006. godine.
U Fordu su rekli da vazdušni jastuci Takate, ugrađeni u te automobile mogu slučajno da se aktiviraju tokom kretanja vozila i nanesu povrede vozačima i putnicima.
Proizvođač je naglasio da će neispravni jastuci biti zamenjeni za nove besplatno.
Ranije je zbog problema sa bezbednosnim jastucima Takate italijansko-američki proizvođač Fijat Krajsler povukao sa tržišta SAD četiri miliona automobila, a svoja vozila su širom sveta povukli i Tojota, Nisan, Honda i Dajhacu.
Prošlog meseca Takata je prvi put priznala kvar na mehanizmu vazdušnih jastuka prisutnih u skoro 34 miliona automobila proizvedenih u SAD i opremljenih defektnim er begovima. Taj opoziv proizvoda automobilske industrije je postao najveći u istoriji SAD.
Ranije danas je objavljeno da će Takata promeniti konstrukciju pumpi neophodnih za pokretanje er begova u slučaju havarije, pošto je došlo do masovnog povalačenja automobila zbog problematičnih Takatinih vazdušnih jastuka koji su izazvali povrede tokom vožnje, u šest slučajeva čak i sa smrtnim ishodom.
Američke vlasti tada su takođe pozvale japansku kompaniju da nastave saradnju kako bi utvrdili zbog čega su njeni proizvodi pušteni u promet sa greškom. Istraga po tom pitanju još nije završena.
U Fordu su rekli da vazdušni jastuci Takate, ugrađeni u te automobile mogu slučajno da se aktiviraju tokom kretanja vozila i nanesu povrede vozačima i putnicima.
Proizvođač je naglasio da će neispravni jastuci biti zamenjeni za nove besplatno.
Ranije je zbog problema sa bezbednosnim jastucima Takate italijansko-američki proizvođač Fijat Krajsler povukao sa tržišta SAD četiri miliona automobila, a svoja vozila su širom sveta povukli i Tojota, Nisan, Honda i Dajhacu.
Prošlog meseca Takata je prvi put priznala kvar na mehanizmu vazdušnih jastuka prisutnih u skoro 34 miliona automobila proizvedenih u SAD i opremljenih defektnim er begovima. Taj opoziv proizvoda automobilske industrije je postao najveći u istoriji SAD.
Ranije danas je objavljeno da će Takata promeniti konstrukciju pumpi neophodnih za pokretanje er begova u slučaju havarije, pošto je došlo do masovnog povalačenja automobila zbog problematičnih Takatinih vazdušnih jastuka koji su izazvali povrede tokom vožnje, u šest slučajeva čak i sa smrtnim ishodom.
Američke vlasti tada su takođe pozvale japansku kompaniju da nastave saradnju kako bi utvrdili zbog čega su njeni proizvodi pušteni u promet sa greškom. Istraga po tom pitanju još nije završena.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs