NE BRINITE, ETO GA ZA 20 GODINA NA BUBANJ POTOKU...
Prodat poslednji "bugati vejron"!
Proizvodnja "bugati vejrona" je nakon 10 godina završena. Francuski brend u vlasništvu Folksvagena je ograničio broj primeraka na 450 od kojih je 300 kupea prodato nekoliko godina ranije, dok je 150 kabriolet "grand sport" modela malo duže tražilo kupce. Poslednji, "grand sport vitese" sa 1.183KS, koji je poneo naziv "la finale" je sada našao svog kupca i završio jednu eru modernog automobilizma.
Cena? Prava sitnica...: "Bugati Vejron" | Foto: Profimedia
Bugati je saopštio da je poslednji primerak prodat kupcu na Bliskom istoku, a tamo će se pridružiti privatnoj kolekciji mušterije.
Cena nije zvanično potvrđena, a iz francuske firme naglašavaju da će ovaj model predstavljati kolekcionarski primerak "posebne" vrednosti, što znači da je skuplji od proslečnih 2.3 miliona evra koliko košta "vejron" sa opremom.
Automobil će biti prikazan publici na predstojećem salonu u Ženevi, gde će deliti tand sa prvim ikada izgrađenim "vejronom". Poslednji primerak legendarnog automobila ispod haube ima kvad-turbo 8.0-litarski W-16 sa 1,183KS i 1.500Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do stotke se postiže za 2.5 sekunde uz rekordnu maskimalnu brzinu za drumski automobil od 408.7km/h.
"Bugati je sa Vejronom stvorio automobilsku ikonu i utvrdio se kao najekskluzivniji brend superautomobila", rekao je izvršni direktor Bugatija Volfgang Dirhajmer.
Kako objašnjava Dirhajmer, postojala su četiri glavna cilja prilikom rada na "vejronu". Automobil je morao da ima više od 1.000 metričkih KS, postigne brzinu od oko 400km/h, ubrza do stotke za manje od 3.0 sekunde, a da i dalje bude dovoljno civilizovan da se uveče njime odvezete u operu udobno i sa stilom.
Sa poslednjim proizvedenim primerkom, Bugatijeva fabrika u Molšejmu, Francuskoj će uskoro početi pripreme za rad na "vejronovom" nasledniku, bržem i moćnijem modelu zasnovanom na hibridnoj tehnologiji, ali se ovaj automobil ne očekuje uskoro.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs