NOVITET IZ FOLKSVAGENA
Sedma generacija "golfa"
Posle 38 godina od predstavljanja prve generacije, Folksvagen je u Berlinu svečano predstavio model "golf VII".
Sedma generacija poznatog četvorotočkaša | Foto: Folksvagen
"Golf" je svojom pojavom izazvao pravi bum na tržištu malih porodičnih automobila, posebno u svom "C" segmentu, koji je vremenom nezvanično promenio ime u "golf klasu", pre svega zbog svog klasičnog, ali ujedno i savremenog izgleda i standarda koji su rivali jedino mogli da pokušaju da prate...
Novi model za 5,6 centimetara duži od svog prethodnika | Foto: Folskvagen
Takođe, dobijena je i za 30 litara veća zapremina prtljažnog prostora (380 litara), a tehnologijom izrade postignuto je da je automobil lakši za čitavih 100 kilograma od prethodnika, čime se dobijaju značajne uštede u potrošnji goriva i emisiji štetnih gasova u atmosferu. Ista tehnologija korišćenja novih materijala dovela je i do ojačanja strukture noviteta, zbog čega je automobil sigurniji nego ikad.
Unutrašnjost novog modela | Foto: Folskvagen
Značajne promene postignute su i u enterijeru, čija je centralna konzola sada mnogo više okrenuta ka vozaču, a postignut je i napredak u materijalima i završnoj obradi. Novi "golf" nudi brojne inovativne bezbednosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kao što su, na primer, sistem za upozorenje na udes, koji je debitovao u "tuaregu", sistem za upozorenje na umor (iz "pasata), ali i parking asistencija, koja omogućava "golfu" da se "sam" parkira na prostor koji je samo 80 centimetara duži od njega samog...
Sedma generacija startuje sa paletom od četiri motora | Foto: Folskvagen
Lojalne kupce najviše će zanimati paleta motora. Na promociji, na Salonu u Parizu, "golf VII" će se za početak predstaviti sa po dva benzinska i dizel motora. Slabiji TSI benzinac zapremine 1,2 litre i 85 konjskih snaga ima deklarisanu potrošnju od 4,9 litara na 100 km, dok nešto jači 1,4-litarski TSI (140 KS) prosečno troši čak i manje, 4,8 l/100 km, pre svega zahvaljujući tehnologiji deaktivacije dva ciclindra tokom rada. Slabiji dizel ima radnu zapreminu od 1,6 litara (105 KS) i potrošnju od 3,8 l/100 km, do dvolitarski dizelaš razvija 150 konjskih snaga, uz potrošnju od 4,1 l/100 km.
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs