Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Automobili

PAŽNJA

Šta otkriva
unutrašnjost polovnjaka?

Autor: mojauto.rs | 10.09.2012 - 14:35:00h | Komentara: 2

Većina ljudi prilikom razgledanja polovnjaka najviše pažnje poklanja spoljašnjosti automobila. To je sasvim logično, jer od limarije se kreće. Na osnovu stanja karoserije može se dosta toga reći u kakvom je stanju određeni polovnjak, pre svega da li je bio havarisan ili ne. Ali, postavlja se pitanje koliko potencijalnih kupaca obraća pažnju na unutrašnjost automobila i šta se na osnovu njenog stanja može reći o "prošlosti" polovnjaka.

Unutrašnjost automobila

Pre kupovine polovnjaka pomno pregledajte njegovu unutrašnjost | Foto: foter.com

Podosta je sitnica koje otkrivaju pravo lice automobila koji možda nameravate da kupite. Papučice gasa, kvačila i kočnica otkrivaju koliko se automobil vozio.

Tačno je da se gumene obloge na njima lako i često menjaju, ali tragovi ipak ostaju vidljivi, posebno kada se radi o nešto starijim vozilima.
Ujedno, istrošenost tapacirunga koji okružuje papučice može ukazati na intezivno korišćenje vozila. Takođe, stanje u kojem se nalaze sedišta (posebno vozačevo), vrata i rukohvati odaje u kojoj meri je vozilo korišćeno.
Pre kupovine potrebno je pogledati i u kakvom su stanju upravljač i menjač, jer njihova "izglačanost" ukazuje na pozamašno korišćenje, jer su to tragovi koji se teže mogu prikriti.
Trebalo bi pregledati i sigurnosne pojaseve, koji mogu ukazati na to da li je vozilo bilo udarano, jer ako su kopče povučene na dole moguće je da je vozilo bilo "žrtva" udesa (naravno ukoliko pojasevi nisu menjani).
Poslednji komentari
  • Neko iz mase Vreme: 11.05.2013 14:26h

    Ja smatram da niste pravu. Papucice gasa se koriscenjem izlizu,to stoji. Guma na njima se promeni za 3 minuta i ta intervencija kosta 30 dinara. Tapacir ispod....Pa racimo da to na vise vozila ne postoji,tj postoji,ali je prekriveno gumenim patosnicama. Izlizanost i menjaca i volona se resava sa prostim kineskim navlakama od po 100 dinara komad. A sad ono najbitnije.

  • Neko iz mase Vreme: 11.05.2013 14:26h

    Pojasevi su napravljeni tako da to sto vi pricate nema veze sa zivotom. Oni su smisljeni da zadrzavaju vozaca i putnike pri svakom naglijem kocenju. Da je tako kako vi kazete,prilikom udese,ljudi u vozilu ne bi mogli da se ,,odvezu,, i da izadju napolje. Pojasevi blokiraju samo prilom brzeg izvlacenja. A u slucaju da koce,to znaci da su slabo izvlaceni jer se po kliznim povrsima nakupila korozija. Ima mnogo nacina da se proveri stanje polovnjaka,ali to nisu ovi koji ste vi naveli. Ok je to ako kupujete auto od nekog ko ne radi sa kolima,ali danas u srbiji vecinu vozila prodaju ljudi koji se iole razumeju u kola. Tako da ti svi Vasi saveti se mogu ,,nadmudriti,, za manje od 5 evra. tj posle ulaganja od 5 e u unutrasnjost vozila,po vasim saetima,taj auto je malo vozen. jednostavno se ne bih slozio sa tim pozz

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP