alo.rs IT
KLIKNI I PLATI
Fejsbuk testira
„želim“ dugme
Lajkovanje je postalo uobičajen način za pokazivanje odobravanja svega – od veridbe naše sestričine do novog psa komšije sa prvog sprata.
Uskoro šoping i preko Fejsa | Foto: Shutterstock
Ipak, u slučaju da poželite istog psa (ili verenika), Fejsbuk će vam u budućnosti možda omogućiti da to i kažete!
Za sada, ova mogućnost biće vezana samo za kupovinu!
Uskoro će najpopularnija društvena mreža na svetu uvesti komandu „želim“ koja će omogućiti korisnicima da se izjasne o kreacijama poznatih modnih kuća, nameštaju ili proizvodima.
Za sada, ova mogućnost biće vezana samo za kupovinu!
Uskoro će najpopularnija društvena mreža na svetu uvesti komandu „želim“ koja će omogućiti korisnicima da se izjasne o kreacijama poznatih modnih kuća, nameštaju ili proizvodima.
Stiže nova opcija "Želim" | Foto: Reuters
Ovim putem Fejsbuk planira da se probije u svetu onlajn trgovine.
Jedan od prvih brendova koji su se uključili u ovu ideju je „Viktorijas sikret“, magnat donjeg veša.
Korisnicima ove mreže će stizati privatne poruke sa ponudama, a ukoliko im se proizvod svidi i kliknu „želim“, dotični artikl će se prikazati na njihovom tajmlajnu.
„Ljudi će moći da imaju interakciju sa ovim kolekcijama i da podele sa prijateljima ono što ih interesuje. Moći će da biraju i kupe ove proizvode na Fejsbuku“, izjavili su iz ove kompanije, koja tvrdi da neće imati procenat od kupljene robe.
Jedan od prvih brendova koji su se uključili u ovu ideju je „Viktorijas sikret“, magnat donjeg veša.
Korisnicima ove mreže će stizati privatne poruke sa ponudama, a ukoliko im se proizvod svidi i kliknu „želim“, dotični artikl će se prikazati na njihovom tajmlajnu.
„Ljudi će moći da imaju interakciju sa ovim kolekcijama i da podele sa prijateljima ono što ih interesuje. Moći će da biraju i kupe ove proizvode na Fejsbuku“, izjavili su iz ove kompanije, koja tvrdi da neće imati procenat od kupljene robe.
Tagovi:
-
NEDJO Vreme: 19.10.2012 16:27h
SEPER
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs