„EPL” JE NAJVREDNIJA KOMPANIJA U ISTORIJI
Jabuka od 624
milijarde dolara!
Samo nebo je granica! Cena jedne deonice „Epla” dostigla je na Njujorškoj berzi iznos od 665,15 dolara, čime se tržišna vrednost ove kompanije popela na neverovatnih 624 milijarde dolara!
Tako je „Epl” postao najvrednija kompanija u svetskoj istoriji i s tog mesta je skinuo „Majkrosoft” Bila Gejtsa, koji je 1999. vredeo 618,9 milijardi dolara. To je neverovatan uspeh za kompaniju čija je vrednost pre tri godine iznosila „samo” 100 milijardi dolara.
Stiv Džobs sa ajpedom | Foto: AP
Nagli rast cena deonica „Epla” podgrejalo je nestrpljenje uoči predstavljanja novog „ajfona” i najave lansiranje manjeg i jeftinijeg „ajpeda”, kao i novog televizora koji će doneti revoluciju na tržištu
Njutn i jabuka!
Prvi logo kompanije „Epl” dizajnirao je Ronald Vejn još 1976. godine.
Na njemu je prikazan Isak Njutn kako sedi ispod jabuke koja će mu uskoro pasti na glavu, što će mu pomoći da dobije genijalnu ideju. Današnji logo načete jabuke predstavljen je 2003.
Telefon „ajfon” i tablet računar “ajped” dva su glavna proizvoda „Epla”.
Top 10
Na listi top 10 najvrednijih svetskih kompanija, koja je objavljena 29. juna ove godine, „Epl” je takođe bio na ubedljivo prvom mestu.
1. Epl 546.076
2. Ekson mobajl 400.139
3. Petro Čajna 257.685
4. Majkrosoft 256.982
5. Volmart 235.900
6. Aj-Bi-Em 225.598
7. Dženeral elektrik 220.806
8. Čajna mobajl 219.481
9. Rojal dač šel 217.048
10. Benk of Čajna 211.196
Samo tokom ove godine, deonice „Epla” su porasle za 64 odsto. Analitičari veruju da će u oktobru cena deonice kompanije premašiti 745 dolara.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs