Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Zanimljivosti

NOVO ISTRAŽIVANJE

Bitnije je kako zvučimo, nego šta pričamo

Autor: večernji.hr | 02.05.2013 - 17:43:00h | Komentara: 0

Čak 23 odsto ispitanika stavilo je zvuk glasa u prvi plan, dok je sadržaj poruke na prvom mestu bio za njih 11 procenata

Boja glasa pomaže i u karijeri...

Boja glasa pomaže i u karijeri... | Foto: foter.com

Teško je čuti zvuk sopstvenog glasa, ali taj zvuk može da utiče na tuđe utiske o vama i više nego što mislite, piše u najnovijem istraživanju sprovedenom na više od 1.000 slušaoca.

Jak, glatki glas može da poveća vaše šanse da dogurate do pozicije izvršnog direktora neke kompanije, dok s druge strane nazalni, visoki, "cvileći" tonovi mogu vaše kolege da dovedu do "ludila", ističe voditelj istraživanja Filis Hartman iz Ingomara. Dodaje da su ljudi u takvim situacijama u iskušenju da li će reći "da li biste ućutali?!", ali najčešće se suzdržavaju kako ne bi povredili nečija osećanja.

Kako piše WSJ, novo istraživanje pokazuje da zvuk glasa neke osobe snažno utiče na to kako ga slušaoci vide. Zvuk glasa je dvostruko važniji nego sadržaj poruke, pokazuju rezultati istraživanja sprovedenog prošle godine, pri čemu je na jednoj konferenciji sniman glas 120 rukovodioca u Teksasu, a onda puštan slušateljima.

Istraživači su koristili kompjuterski softver za analizu zvuka glasova, a zatim prikupljene informacije puštali grupi od 10 stručnjaka i 1000 slušaoca.

Čak 23 odsto ispitanika je stavilo zvuk glasa u prvi plan, dok je sadržaj poruke na prvom mestu bio za njih 11 procenata. Ostali faktori koje su označili kao važne su bili strast, znanje i aktuelnost poslate poruke.

Tagovi:

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP