Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Košarka

EVO ŠTA SU VOZILI ZLATNI KOŠARKAŠI IZ 1970, A ŠTA DORĐEVIĆEVI

Od udaranja glavom u krov do džipova!

Autor: P. Milovanović | 01.03.2015 - 09:17:00h | Komentara: 2

Košarka se na velika vrata vratila u Srbiju nakon što su učenici Aleksandra Đorđevića prošle godine osvojili srebrnu medalju na Mondobasketu u Španiji.

Aleksandar Đorđević

Aleksandar Đorđević | Foto: Marko Metlaš

Ponovo smo na vrhu, gde nam je i mesto, uzimajući u obzir 39 medalja, koliko je reprezentacija Jugoslavije osvojila sve do raspada 1991. godine, a smatrana je drugom velesilom u međunarodnoj košarci, odmah iza Sjedinjenih Američkih Država. U sećanje na prvo zlato koje su „plavi“ osvojili davne 1970. godine pod selektorskom palicom legendarnog Ranka Žeravice, snimljen je film „Bićemo prvaci sveta“, koji je premijerno prikazan pre nekoliko dana. Nakon toga, „Alo!“ je rešio da povuče paralelu između automobila, otkrivajući vam šta su pre skoro pola veka vozili Dragan Kapičić, Nikola Plećaš, Petar Skansi, a šta danas voze naše zvezde koje imaju milionske ugovore - Miloš Teodosić, Nenad Krstić, Miroslav Raduljica.


Poznato je da su automobili oduvek bili stvar prestiža, da uz sportiste idu napucana i brza kola, posebno u današnje vreme, u kojem se živi 200 na sat. Dok je četa Ranka Žeravice muku mučila kako da se spakuje u četvorotočkaše, koji su tada bili još u fazi razvoja, Đorđevićevi „orlovi“ uživaju u moćnim i komfornim aždajama. Većina se opredelila za džipove, što ne čudi, pre svega zbog činjenice da su košarkaši daleko viši od fudbalera, vaterpolista, tenisera, rukometaša, pa im je izuzetno teško da se osećaju komforno u običnim automobilima.

ALEKSANDAR ĐORĐEVIĆ - MINI KUPER S

mini kuper

Foto: Profimedia

Sjajni stručnjak i čovek koji je kao igrač činio čuda na parketu opredelio se za „mini kuper s“, kojeg preko celog krova krasi britanska zastava. Đorđević, koji s porodicom živi u Italiji, prilikom svakog dolaska u Beograd uživa u sigurnoj vožnji, a s obzirom na dimenzije pomenutog četvorotočkaša, jasno je da se za njega opredelio zbog velikih gužvi.

NEKAD:

RANKO ŽERAVICA - OSTIN 1300

Ranko Žeravica

Ranko Žeravica | Foto: Oliver Bunić

Stručnjak koji je zlatnim slovima ispisao istoriju jugoslovenske košarke vozio je davne 1970. godine „ostin 1300“, kojim je prešao 30.000 kilometara.

Automobili

Žeravica je vozački ispit položio 1966. godine.

PETAR SKANSI - FORD 17 M

Petar Skansi

Petar Skansi | Foto: Marko Metlaš

Spakovao se u prestižni „ford 17 m“, koji je važio za izuzetno komforan i pouzdan automobil, kojim je prešao oko 70.000 kilometara.

Automobili

Voleo je pre svega bezbednu vožnju, smatrajući da policija premalo pažnje posvećuje bahatim i pijanim vozačima.

DRAGAN KAPIČIĆ - TRIJUMF GT 6 MK 2

Dragan Kapičić

Dragan Kapičić | Foto: A. Dimitrijević

Uživao je u svemu što nude prava sportska kola. U to vreme je mogao da se pohvali činjenicom da je jedini vlasnik takvog superautomobila.

Automobili

Otežavajuća okolnost bila je to što za „trijumf GT“ nije bilo delova kod nas, zbog čega je bio primoran da servis obavlja u Gracu. Auto je trošio je 17 litara na 100 kilometara.

NIKOLA PLEĆAŠ - FIJAT 125

Nikola Plećaš

Nikola Plećaš | Foto: A. Dimitrijević

U to vreme nije imao svoj automobil, već je zavisio od velikodušnosti njegovog oca, koji mu je povremeno davao na korišćenje legendarni „fijat 125“.

Automobili

Vozački ispit je položio dve godine pre osvajanja prvog zlata na Svetskom prvenstvu u Ljubljani i od tada je prešao 40.000 kilometara. Žalio se da nema sopstveni automobil jer mu u tom periodu primanja to nikako nisu dozvoljavala.

RATO TVRDIĆ - HILMAN KARAVAN

Rato Tvrdić

Rato Tvrdić | Foto: A. Dimitrijević

Iz „fiće“ je pobegao u daleko veći „hilman karavan“, u kojem je mogao da se razbaškari.

Automobili

Kako je u jednom od davnih intervjua rekao, vožnja u „fići“ je bila pravo mučenje zbog njegovih dugih nogu, dok je istovremeno glavom udarao u krov. Ipak, problem je rešen prelaskom u novi automobil.

SAD:

MILOŠ TEODOSIĆ - RENDŽ ROVER

Miloš Teodosić

Miloš Teodosić | Foto: A. Dimitrijević

As moskovskog CSKA i plej od kojeg potiču gotovo sve akcije naše reprezentacije uživa u luksuznom džipu „rendž rover“.

rendž rover

Foto: Profimedia

Odličan je za duža putovanja, pa prilikom svake posete Srbiji bez problema može da prokrstari Beogradom i ostalim gradovima.
 

NENAD KRSTIĆ - KRAJSLER 300 X

Povratak kapitena: Nenad Krstić

Nenad Krstić | Foto: Profimedia

Bivši kapiten „orlova“, koji se oprostio nakon čuda koje su „orlovi“ priredili na SP u Španiji prošle godine, opredelio se za pouzdani američki „krajsler 300 x“.

Automobili

Krle, koji trenutno brani boje turskog Efes Pilsena, takođe u svojoj kolekciji automobila ima i „audi A6“.
 

MIROSLAV RADULJICA - RENDŽ ROVER

Miroslav Raduljica

Miroslav Raduljica | Foto: Profimedia

Harizmatični centar prepoznatljiv po specifičnom ukusu kada je reč o automobilima i motociklima, ipak se opredelio za pouzdanu varijantu, pa je pazario identičnog četvorotočkaša kao Miloš Teodosić.

džip

Poseduje i „harli dejvidson“.

STEFAN JOVIĆ - MINI KUPER S

Iz Niša se vratio sa suvenirom: Stefan Jović

Stefan Jović | Foto: Marko Metlaš

Da li po ugledu na selektora Saleta Đorđevića ili je u pitanju puka slučajnost, košarkaš Crvene zvezde takođe fura „mini kupera“.

Automobili

To je automobil pogodan za gradsku vožnju, sa njim je lako pronaći adekvatno parking mesto u svim delovima grada.

Poslednji komentari
  • Marko Vreme: 01.03.2015 09:31h

    Nije Stefan Jović nego Nikola Kalinić

  • pop Vreme: 01.03.2015 13:30h

    Ovaj poslednji je zaradio gde?Ukragujevcu?A kaponja je tek priča-inostrana karijera nula ali zato tata udbaš ....sve se moglo.

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP