Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Estrada

NA SVETSKOM NIVOU

Groznica Digitalne večeri

Autor: N.Jovanović | 28.07.2014 - 16:30:00h | Komentara: 0

Digitalno veče (Digital Night), veče posvećeno digitalom marketingu i primeni tehnologije , održano je u petak, u ekskluzivnom klubu nadomak Novog Sada.

Digital Night

 Sam događaj je okupio mnogobrojne poznate i uticajne ličnosti iz sveta digitalnih i društvenih medija, kao i javne ličnosti, sportiste, glumce, novinare i blogere.

Vesna da Vinča

Vesna Da Vinča i Milica Vukliš

Od poznatih su prisustvovali Gordana Čomić, Vesna De Vinča, mis Srbije Milica Vukliš, glumac Bojan Perić, Tatjana Vojtehovski, kompozitor i muzičarOgnjan Radivojević, pisac Biljana Lukić, bodibilder i bloger Milan Strongman Jovanović, Dejan Ćirjaković Boškić i Dimitrije Banjac Čvarkov iz „Državnog posla“ i mnogi drugi.

Državni posao

Dejan Ćirjaković i Dimitrije Banjac

 
Voditeljka programa bila je Aida Alilović, koja je najavila veče zanimljivih aplikacija, sjajnu muziku i odličan provod. Prisutni gosti su mogli da isprobavaju različite digitalne aktivacije koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru kluba.

Aida Alilović

Aida Alilović

 

Aktivacije kao što su Kinect tehnologija su nudile mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu.

Digital Night

Nastup Lene Kovačević oduševio je sve prisutne

 

Tokom večeri, prisutni su uživali u akustičnom repertoaru benda "Katy B Good"  nakon njih je nastupila i glamurozna Lena Kovačević sa svojim pratećim bendom i tako upotpunila veče muzikom posebnog senzibiliteta.

Dobro raspoloženje se nastavilo i tokom afterpartija kada su se smenjivali najveći hitovi sa domaće i svetske scene.

Digital night

Najveći utisak koji su prisutni poneli sa ove večeri, je uspešno povezivanje aktivnosti u realnom svetu sa njihov predstavljanjem u digitalnom svetu, na društvenim mrežama.

Digital Night

Ovaj inovativni koncept marketinga koji pruža ogromne mogućnosti u kreiranju korisničkog doživljaja i pretvaranju korisnika društvenih mreža u učesnike u prenošenju marketiških poruka u multimedijalnom okruženju, predstavljen je kroz lično iskustvo prisutnih što je i bila ideja vodilja digitalne agencije Homepage pri samoj organizaciji ovog događaja.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP