Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svetski džet set

UBEDLJIVI REKORDER

"Gangnam Style"
pregledan više od milijardu puta!

Autor: | 21.12.2012 - 19:30:00h | Komentara: 1

Po prvi put u ljudskoj istoriji možemo da tvrdimo da je čovečanstvo pogledalo neki oblik vizualne zabave više od milijardu puta.

Video za numeru „Gangnam Style“ pogledan je više od milijardu puta. Iako se ovo čini kao impresivna brojka, za autora ove numere Saja u pitanju su mrvice s obzirom na činjenicu da je video u poslenja tri sata pogledalo preko 3 miliona ljudi.

Psaj

Psy | Foto: youtube

Ovo je znatno više od proseka za ovaj video, za koji YouTube tvrdi da iznosi 3 miliona pregleda dnevno. Čini se da je u pitanju globalno takmičenje u tome ko će biti milijardita osoba koja je pogledala ovaj video.

„Gangnam Style“ je već najgledaniji video svih vremena, a u novembru je pretekao numeru Džastina Bibera „baby“. Od tada je Biberov video pregledan 10 miliona puta a Sajev 200 miliona puta.

Poređenja radi, „Ratovi Zvezda IV: Nova nada“, jedan od najgledanijih filmova svih vremena, u bioskopima ga je pogledalo ukupno 163 miliona ljudi sudeći po bioskopskim listama. „Gangnam Style“ je do ovog broja došao za svega tri nedelje.

Naravno, broj gledanja na YouTubeu nije identičan broju ljudi koji su video pregledali, kao što ni broj prodatih karata ne znači da neko film nije gledao više puta.

Video je prvi put postavljen na YouTubeu u julu, a iznedrio je i veliki broj parodija običnih ljudi koji su bili fascinirani pesmom.

Vlasnik YouTubea, kompanija Google, izjavila je da je video u proseku svakog dana gledalo između 8 i 10 miliona ljudi.

Jedan od poznavalaca stanja na internetu smatra da je veliki broj ljudi koij su nastavili da dele ovaj video širom interneta i snimaju svoje verzije takođe uticao na njegovu popularnost.

„Video sam statistiku u kojoj se projektuje da će ova pesma generisati 8 miliona dolara do kraja ove godine od novca koji stiže direktno sa YouTubea od reklamiranja i preuzimanja. Ova pesma se takođe koristi i u reklamama i TV emisijama. Ovo samo pokazuje da je YouTube, koji je potpuno besplatan za korišćenje i koji služi kao promotivna platforma za brojne muzičke kuće, u stanju da generiše i veliku zaradu“, izjavio je Kris Kuk, ekonomski urednik sajta CMU.

„Da li bi svaki drugi umetnik trebalo da razmišlja o smešnom videu koji će postati viralan i ostvariti identičan uspeh? Ne znam da li je to šablon koji se samo može prekopirati, ali ovo nam sigurno pokazuje koliko brzo upečatljiv video može da se proširi po celom svetu zahvaljujući socijalnim mrežama kao što su Facebook i YouTube”, dodao je Kuk.

Poslednji komentari
  • nedjo Vreme: 21.12.2012 19:40h

    i ekrema jevrica gledali mnogi...

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP