Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svetski džet set

PUN POGODAK

Pi Didi odlično „prodaje“ novog Fiću!

Autor: RTS | 19.02.2014 - 16:45:00h | Komentara: 0

Pojavljivanje poznatog američkog repera Pi Didija u reklami za „fijat 500L“ podiglo je prodaju ovog evropskog modela koji se sklapa u Kragujevcu iznad svih očekivanja.

Pi Didi u reklami za

Pi Didi u reklami za "Fiat 500L"

Kragujevački „Fijat“ je prošle godine na američko tržište izvezao 55.000 automobila. Imidž „juga“, koji je u Americi doživeo i vrunac i pad, morao je da se promeni potpuno novim marketinškim pristupom.

„Fijat“, koji je odnedavno većinski vlasnik i američkih legendi „Džip“ i „Krajsler“, nije žalio novca da „fijat 500L“ postane, pored „fijata 500“, jedan od najprodavanijih evropskih proizvoda u Americi.

Marketinški stručnjaci kažu da se i najbolji proizvod ne može se prodati Amerikancima bez video-reklame. Često budžeti tih projekata premašuju milone dolara, a gluma u reklamama predstavlja pitanje prestiža među poznatima.

U razbijanju predrasuda američkih kupaca o tome da „Fijat“ kao evropski proizvođač nudi ne samo male automobile, pomogao je poznati reper Pi Didi.

On je glavni akter spota koji se neće pojaviti u Evropi, a govori o dvojci poznatih producenata koji lutaju kroz pustinju i kada ugledaju spas, sami sebi ne veruju da „fijat“ postoji i sa četvoro vrata.

Međutim, fatamorgana postaje stvarnost sudeći po broju prodatih jedinica jer se „fijat 500L“ preko okeana prodaje iznad očekivanja.

Prema statistici kupuju ga većinom doseljenici iz Evrope, visokoškolovani koje vuče nostalgija.

Druga grupa kupaca su žene koje ovaj automobil doživljavaju kao modni detalj i treća grupa su mlađe porodice koje najviše žele kola u kojima ima dosta prostora i mogućnosti za individualizaciju izgleda.

„Moramo da radimo još mnogo na imidžu 'Fijata' u Americi. Veoma brzo na ovom tržištu ponudićemo automatski menjač što trenutno nedostaje. U izradu reklame i njeno emitovanje uložili smo do sada nekoliko miliona dolara, ali to je jedini način da se približite kupcima koji godišnje kupe 17 miliona automobila. Pokušavamo da promenimo sliku stečenu modelom malog auta i nadam se da ćemo u tome uspeti“, ističe Đanluka Italija iz „Fijat-Krajslera“.

Samo slučajnost je htela da „Fijat“ kupi „Krajsler“ i da u međuvremenu sa nama napravi dogovor o montaži „fijata 500L“. Time smo i mi upali u centar dešavanja i biznisa i medija u svetu. Italijani oba modela – „fijat 500“ i „fijat 500L“ – proizvode u Evropi i to van Italije.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP