Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svetski džet set

„WRECKING BALL” IMA 390 MILIONA PREGLEDA NA „JUTJUBU“

Spotovi Majli Sajrus najpopularniji u 2013.

Autor: E. A. | 09.12.2013 - 07:02:00h | Komentara: 0

Majli Sajrus nije zaradila nominacije za “Gremi”, ali su njeni spotovi bez obzira na mišljenje muzičkih kritičara najpopualrniji na “jutjubu”. Njene pesme “Wrecking Ball” i “We Can’t Stop” najgledanije su na ovom video portalu, sa čak 390, odnosno 302 miliona pregleda!

„Wrecking  Ball” ima 390 miliona pregleda na „jutjubu“

„Wrecking Ball” ima 390 miliona pregleda na „jutjubu“

Iza Majli nalaze se sledeći spotovi: 3. Vil Aj Em i. Britni Spirs - “Scream & Shout”, 4. Rijana - “Diamonds”, 5. Keti Peri- “Roar”, 6. Pink i Nejt Rus - “Just Give Me a Reason”, 7. Robin Tik i T.I i Ferel - “Blurred Lines”, 8. Rijana i Miki Eko - “Stay”, 9. Noti Boj i Sem Smit - “La La La” i 10. Van Dajrekšn - “Kiss You”.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP