alo.rs Aktuelno
NAJLUĐE ŽALBE SRPSKIH POTROŠAČA
Broje listiće toalet papira, traže povraćaj novca za popijeno mleko
Na šta se sve žalimo Regionalnom savetovalištu potrošača nasmejaće vas do suza! Ovo su najsmešniji primeri koji stižu pravo iz Beograda...
Dušek | Foto: Profimedia
1. "Zaboravio sam da sam pre 4 godine kupio dušek"
Čovek je pre četiri godine kupio dušek, isplatio ali nije stigao da ga podigne. Nakon četiri godine od kupovine setio se dušeka. Pronašao je fiskalni račun i sa istim otišao u radnju. Međutim, na tom mestu se tad nalazila neka druga trgovina. Ostao je i bez dušeka i bez novca.
2. "Htela sam obrve kao pevačica"
U salonu lepote je žena želela da uradi trajnu šminku obrva. Tražila je da obrve budu kao obrve jedne naše poznate estradne pevačice.
Obrve | Foto: Profimedia
Kozmetičarka je unapred dala upozorenje da tako nešto nije moguće ali bez obzira na upozorenje, žena je insisitirala da obrve budu poput obrva poznate estradne pevačice. Uslugom nije bila zadovoljna jer i dalje nije podsećala na estradnu pevačicu.
3. "Merio sam rolnu toalet-papira"
Potrošač se žalio na dužinu rolne toalet-papira. Na ambalaži piše da toalet-papira ima u dužini od 4 metra.
Svaki listić zlata vredi | Foto: Profimedia
Međutim, potrošač je izbrojao koliko ima listića u rolni i pomnožio sa dužinom listića i zaključio da toalet-papira nema koliko piše na ambalaži.
4. "Moje dete ne zna šta radi, neću da platim štetu!"
Žena, čije je dete u prodavnici razbilo par čaša, nije htela da ih plati. Terala je ljude iz organizacije potrošača da zovu prodavnicu da joj vrate novac, "jer dete ne zna šta znači razbiti čaše".
Dečak u prodavnici | Foto: Profimedia
5. "Popio sam pokvareno mleko. Celo"
"Potrošač koji je kupio mleko, pio ga dva dana i kada je sipao poslednju šolju zaključio je da je mleko pokvareno.
Mleko | Foto: freedigitalphotos.net
Kada smo ga pitali da li ima flašu, račun ili bilo šta kao dokaz odgovorio je da nema i da je valjda dovoljno to što je popio pokvareno mleko", kažu u Regionalnoj organizaciji potrošača.
Još simpatičnih i neverovatnih pritužbi naših potrošača pročitajte na 24.sata.rs.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs