Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

AKO SE NEKO ZABRINUO

Delez ostaje u Srbiji

Autor: Beta | 02.01.2015 - 11:51:00h | Komentara: 0

Belgijski trgovinski lanac Delez grupa (Delhaize Group) ne planira da se povlači iz Srbije i u ovoj godini nastaviće sa renoviranjem svojih prodajnih objekata, najavio je generalni direktor Delez Srbija Džon Kiricis.

!2 godina Maksija

Maksi | Foto: Mladen Šurjanac

On je agenciji Beta kazao da je Srbija za Delez grupu jedno od glavnih
tržišta.
- Namera Deleze grupe je da bude broj jedan na tržištima na kojima radi. U Crnoj Gori, Bugarskoj, Albaniji i BiH, to nismo bili. Ta tržišta su zahtevala previše truda, a pošto to nije bilo isplativo, povukli smo se i odlučili da ostanemo fokusirani na Srbiju - kazao je Kiricis.
Prema njegovim rečima, najbolji dokaz da Delez ne namerava da se povlači sa tržišta Srbije jeste i nedavno otvaranje distributivnog centra u Staroj Pazovi, investicije vredne 50 miliona evra.On je potsetio da se taj centar iz kojeg može da se snabdeva 500 prodavnica, prostire na 75.000 kvadratnih metra i da je u njemu trenutno zaposleno oko 400 radnika, a do 2020. je u planu zapošljavanje još oko 350 radnika.
Kiricis je naglasio i da je ove godine Delez otvorio devet novih objekata u Srbiji - jedan Tempo u Šapcu, sedam Maksi (maxi) prodavnica i jednu Šop end go prodavnicu (Shop&Go), dok je 38 objekata ukupno renovirao.
- U prilog tome da se ne povlačimo sa tržišta Srbije govori i to što smo oko 150 prodavnica formata Mini maksi rebrendirali u objekte Šop end go (Shop&Go), a u januaru 2015. ćemo to uraditi i sa preostalih 40 objekata tog formata - kazao je Kiricis.
On je naglasio da ta kompanija posluje u teškom ekonomskom okruženju, ali da uprkos tome nastoji da pronadje rešenja kako bi kupci bili zadovoljni kako proizvodima koji im se nude, tako i njihovom cenom.
- Delez oseća pad kupovne moći stanovništva, ali nalazimo rešenja u smislu smanjenja veličine proizvoda, količine, kako bi proizvodi bili dostupniji gradjanima. Tu su i naše robne marke 'premia' i '365' - dodao je Kiricis.
Prema njegovim rečima, dolazak novih trgovinskih lanaca u Srbiju neće nužno uticati na smanjenje cena proizvoda u trgovinskim radnjama.
Kiricis je potsetio i da Delez u Srbiji ima ukupno 390 prodajnih objekata formata Tempo, Maksi, Šop end go i da zapošljava 10.800 ljudi.
On je nije mogao preciznije da kaže ništa o ostvarenim poslovnim rezultatima u Srbiji, naglašavajući da se oni prikazuju u sklopu prihoda Delez grupe u jugoistočnoj Evropi, a koji su u trećem kvartalu 2014. bili povećani za 3,7 odsto, na 751 miliona evra u stvarnim cenama.
Prema tim podacima na nivou cele grupe, u trećem kvartalu povećana je osnovna poslovna dobit za 12,2 odsto na 32 miliona evra, dok je osnovna operativna marža uvećana sa četiri odsto na 4,3 odsto, što je rezultat poboljšanja bruto marže zbog boljih dobavljačkih odnosa, naveo je Kiricis.
Delez je krajem jula 2011. godine kupio srpsku kompaniju Delta maksi za 932,5 miliona evra, uključujući i neto dug od 318 miliona.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP