Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

POSTOJI SAMO JEDAN USLOV

Direktor GSP-a prihvata da karta košta 30 dinara!

Autor: Blic | 13.04.2015 - 21:48:00h | Komentara: 2

Više od 2,5 miliona ljudi uđe u vozila gradskog prevoza svakog radnog dana, pokazali su rezultati brojanja putnika.

Bus plus

Bus plus | Foto: Fejsbuk

Istraživanje je pokazalo da se autobusom svakoga dana vozi 83 odsto putnika, tramvajem 8,81 odsto, a trolejbusom svega 5,92 odsto korisnika GSP-a. Uprkos ogromnom broju putnika, ovo preduzeće je na gubitku.

- Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo potrebe da grad dotira bilo koji dinar. Sva sredstva bi se dobijala od karata, a to bi značilo i nova i čistija vozila. Sva naša vozila su ispravna, ali su stara - rekao je za RTS Željko Milković, direktor GSP.

Milković kaže da bi rado prihvatio da cena karata prevoza bude između 20 i 30 dinara, ali u slučaju da svi putnici kartu i plate.

- Rado bih prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP-a plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, zato je situacija takava kakva jeste - kaže Milković.

Iako je istraživanje pokazalo da je iskorićenost tramvajskog saobraća svega 17 odsto, Milković kaže da nema straha da će ovaj vid prevoza u Beogradu biti ukinut.

- To jeste nizak procenat, a mislim da je stvarno i niži od toga. Preko 20 godina niko nije ispitivao tržište. Imamo veliki problem da na ključnim saobraćajnicama imamo i tramvaj i autobus. To je glupost. Tramvaj ima više prednosti, jer ne zagađuje životnu sredinu za razliku od autobusa. Autobusi bi trebalo samo da opslužuju tramvajske linije, da putnike prevoze do prvih tramvajskih stanica i da se onda oni prebacuju u njih - objasnio je direktor GSP-a.

On je dodao da će elektrosaobraćaj biti okosnica prevoza u Beogradu, kao i da će uskoro početi nova organizacija autobuskih linija.

- Imamo tri linije koje prevoze 200.000 putnika. One moraju da se rasterete i to će biti rešeno do kraja godine. Uskoro ćemo organizovati sastanke sa Direkcijom, Sekreterijatom za saobraćaj i Saobraćajnim fakultetom o tome kako ćemo reorganizovati linije. Može se desiti da pojedine linije budu ukinute, jer nema smisla da postoje ako u toku dana prevoze svega 100 putnika - rekao je on.

Poslednji komentari
  • prckoprvi Vreme: 13.04.2015 23:00h

    Jadno prduzece ima 2.5 miliona putnika dnevno i stvara gubitke,Kako rece disa on bi da zivi samo od prodatih karata, a sta cemo sa parama od reklama gde su one i koja je cifra u pitanju?Mozda se ispostavi da putnici i ne treba da placaju karte jer reklame pokrivaju sve troskove.Na kraj krajeva ipak mora da se uzme simbolicna suma da bi se znao broj putnika ,i da nebi dolazilo do velikih guzvu to jes da nebi svi svakom skakali na glavu!

  • dragan Vreme: 14.04.2015 11:17h

    kakav bre crni tramvaj,kad se pokvari,5 dana nemoze se proci na odredjeno mesto.ako se govori o manjem zagadjivacu,onda je trola bolje sredstvo,a karte pod hitno treba smanjiti,i gsp,da sam otera bagru apeksa,imacete punu podrsku svih nas!oterati te narkomane koji maltretiraju narod i bandu krimunalaca,vise para za gsp i svi zadovoljni!

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP