Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

SVI SU KRIVI - I NOVINE I PACIJENTI

Dom zdravlja Novi Sad bezgrešan, sa 232 neodgovorena poziva!

Autor: 24sata.sr | 06.02.2014 - 18:27:00h | Komentara: 4

Dom zdravlja „Novi Sad“ sazvao je danas vanrednu pres konferenciju kako bi ponovo demantovali pisanje „24 sata“ i tvrdnje pacijentkinju Branke B. da je nebrojeno puta bez uspeha pokušala telefonom da dobije Dom zdravlja.

Vanredna pres konferencija Doma zdravlja

Vanredna pres konferencija Doma zdravlja | Foto: Nenad Mihajlović

Podsetimo, "24 sata" je pisao o pacijentkinji koja je 400 puta zvala Dom zdravlja Novi Sad u pokušaju da zakaže pregled, bez uspeha.
Zatim su iz Doma zdravlja nepotpisanim saopštenjem demantovali naše tvrdnje, naglasivši da "nije zvala 400, već "samo" 232 puta.

Pošto nisu bili zadovoljni činjenicom da smo demanti ekspresno preneli na sajtu "24 sata", kao i u današnjim novinama - na naslovnoj strani, u Domu zdravlja su sazvali hitnu konferenciju za štampu, kojoj su, razume se, prisustvovali i novinari "24 sata".

Pacijentkinja Branka B. je u kol centru DZ "Novi Sad" dobila broj telefona interniste, koga je uporno zvala, budući da je nisu obavestili da je doktorka na godišnjem odmoru.

Na osnovu objašnjenja koja su se mogla čuti na današnjoj konferenciji za novinare, može se zaključiti da pacijent, koji želi da zakaže pregled kod specijaliste u Domu zdravlja „Novi Sad“ mora da dođe lično u ambulantu i na osnovu istaknutog obaveštenja na vratima ordinacije, shvati da je doktor na godišnjem odmoru, te da radi samo druga smena.

- Utvrđeno je da je pacijentkinja uporno zvala jedan te isti broj, a to je internistička ambulanta na Limanu, pri čemu ta prva smena nije radila, jer je doktorka na godišnjem, što je i istaknuto na vratima ambulante, ali radi druga smena od 13.30, ali to ona nije ni pokušala da sazna – izjavila je dr Olgica Jukić-Neatnica, načelnik specijalističke službe.

Pacijentkinja Branka B. tvrdi da i dalje stoji pri tvrdnjavama koje je ranije dala, a to je da su joj u kol centru rekli koji broj da zove.

- I dalje stojim iza toga da sam zvala broj telefona koji sam dobila lično i na koji su me uputili u kol centru, a ja kao građanin mogu i ne moram da znam da li je to broj kol centra ili kancelarije lekara, kao ni to da li je taj lekar na godišnjem odmoru. Činjenica je da sam dobijeni broj zvala da zakažem pregled i da mi se niko nije javljao duži vremenski period – rekla je Branka B.

Iako u Domu zdravlja tvrde da je pacijentkinji rečeno u kol centru da je doktor na godišnjem, ona tvrdi da joj to niko nije ni pomenuo.

Dr Oliver Stojanov, pomoćnik direktora za zdravstvo, pokušao je na čudan način, koji je bio na ivici medicinske etike, da objasni spornu situaciju.

- Ja kao oftamolog zaista ne mogu da se izjasnim o ponašanju takve osobe koja je u stanju da jedan broj poziva 400 puta jer nije moja specijalnost. Mislim da svaka osoba koja pozove neki broj 20 puta, može da shvati da se na tom broju niko ne nalazi, da je možda neka greška, a da je ta pacijentkinja htela da zakaže, mogla je da dođe i raspita se – objasnio je Stojanov.
Dr Jukić-Neatnica je napomenula da je „nekada potrebno okrenuti više puta broj telefona, ali pacijent na kraju dobije to što je tražio“.

- Pacijent uvek može da dođe lično i da se dogovori sa sestrom o zakazivanju – rekla je ona.

Upitani da li u Domu zdravlja postoji sistemski problem, kada je u pitanju zakazivanje pregleda, dr Oliver Stojanov je odgovorio:

- Ovo nije sistemski problem, već se radi o problemu dotične osobe – rekao je Stojanov.
Poslednji komentari
  • zoran Vreme: 06.02.2014 19:31h

    centar za zakazivanje u novpsadskom domu zdravlja mozda noje savrsen ali vrlo dobro radi cak i predobro , u odnosu cool centra u pokrainsloj poliklinici tamo je katastrofa ,treba ih sve pohapsiti sto nekome ko bi da radi posteno uzimaju radno mesto i demonstriraju nerad.

  • Milan Vreme: 06.02.2014 21:44h

    Замисли да у кући имаш особу која је у стању, за инат да окрене неки број 400 пута.

  • rok Vreme: 06.02.2014 21:53h

    Ovi se pravdaju a svi pacijenti koji zovu col centar doma zdravlja znaju da je to stvarni problem . Ja sam zvao iti centar 47 puta nisam mogao da uspostavim vezu.Lako se to vidi iz listing na mom racunu jer je svaki poziv tarifiran I naplacen. KONACNO kad sam dobio vezu trazio sam da zakazem pregled kod specijaliste kardiologa a dobio sam broj telefona koji moram pozvati u domu zdravlja jer se pregled ne zakazuje preko col centra. Nazvao sam ponovo orinaciju kardiologa a dobio odgovor da se pregled ne zakazuje nego cu dobiti poziv kad bude slobodnog mesta. Kako me je pozvbala vsa redakcija tako su me napregled pozvali I iz doma zdravlja. Ne mari I onako nisam zadovoljan uslugom.Nasao sam je kod private ordinacije,ali to se placa,zar ne?

  • milena Vreme: 07.02.2014 00:01h

    prosto i jednostavno . pun je kufer lekara na zavodu za zapošljavanje - treba menjati te koji "nisu stručni za osobe koje preko 2o puta pozovu isti broj"...

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP