Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

NOVIM PRIPEJD KARTICAMA SNIŽENE CENE USLUGA

Duži razgovori za iste pare

Autor: I. Žigić | 23.06.2015 - 08:54:00h | Komentara: 0

Uvođenje novih pripejd kartica na domaće tržište povećava konkurentnost među mobilnim operaterima, a korisnicima donosi niže cene i povoljnije razgovore, ali i bolji kvalitet usluga, ocenjuju stručnjaci za „Alo!“.

Svaki dinar je važan: Pripejd dopune ponovo postaju sve aktuelnije

Svaki dinar je važan: Pripejd dopune ponovo postaju sve aktuelnije

Naime, dok je u Srbiji poslovao samo jedan operater, on je diktirao cene svojih usluga jer građani nisu imali drugog izbora. Međutim, sa dolaskom svakog sledećeg operatera, cene usluga su se sve više snižavale, a povećavao kvalitet usluga namenjenih korisnicima, pa tako danas postoji znatno širi izbor, kao i lepeza cena.


Kako za „Alo!“ objašnjava ekonomista Mlađen Kovačević, član Akademije ekonomskih nauka, sve veća konkurencija dovodi do toga da odnos cene i kvaliteta usluga bude što povoljniji, i svaki novi ponuđač ide korisnicima u prilog.

- Jednostavno, ako korisnik ne može da bira, već ima samo jednu mogućnost, on će platiti koliko mora, pa se monoplistima može da drže visoke cene. Ali što je veća konkurencija, to učesnici više spuštaju cene kako bi privukli klijente kod sebe - objašnjava Kovačević.

I Danilo Cvjetićanin, stručnjak za internet, ocenjuje da su trenutno svima u Srbiji dostupne usluge mobilne telefonije, kako pripejd, tako i postpejd, što ranije nije bio slučaj.

- Ima sve više promocija za pripejd kartice, jer ih je sve više u ponudi, te se utrkuju sa nižim cenama kako bi privukli korisnike, što je dobro - objašnjava Cvjetićanin.

Da su pripejd usluge postale značajno povoljnije i da im se korisnici sve više vraćaju, potvrđuje i beogradski penzioner Marinko Ivić.
- Mobilni sam počeo da koristim pre nekoliko godina kada mi je unuk krenuo u osnovnu školu, i to da bih mogao da se dogovaram sa njim kada tačno da ga čekam posle nastave. Sećam se da sam na karticu malo-malo uplaćivao po 100 do 200 dinara, a kredit mi nije trajao ni nedelju dana. Sada pak koristim novu karticu, „Alo! mobilni“, i duplo duže mi traje kredit, pa sad ne mora stalno unuk mene da zove - kaže Ivić.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP