Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

SVETSKO TAKMIČENJE

Evo ko će se najviše puta poljubiti!

Autor: Alo/marketing | 27.07.2015 - 11:13:00h | Komentara: 0

Leto je kao stvoreno za poljupce još ako uz taj poljubac dolazi i rashlađenje onda imate savršenu kombinaciju.

Coca Cola

Coca Cola | Foto: alo marketing

Ukoliko se pitate gde biste mogli naći ovaj savršen spoj, odgovor se krije u Coca-Cola staklenoj flašici koja već 100 godina deli osvežavajuće poljupce širom sveta.

Staklena flašica prepoznatljivog oblika, koji se nije promenio već 100 godina, apsolutni je rekorder u broju podeljenih poljubaca do sada na svetu.
Naime, od svog nastanka 1915. godine do danas Coca-Cola flašica primila je, dala i poklonila prekodve milijarde poljubaca, a ovog leta planira da obori rekord.

Coca Cola

Coca Cola | Foto: alo marketing

Njenom svežem poljupcu nisu odoleli ni slavni poput Merilin Monro, Reja Čarlsa i Elvisa Prislija. Pridružite se milionima ljudi na svetu i podelite sa nekim poljubac radosti. Ukoliko vam je do sada nedostajalo hrabrosti ili motivacije da nekoj osobi u svom životu pokažete kako se osećate, Coca-Cola staklena flašica je tu da vam pomogne.
Serija flašica sa inspirativnim etiketama namenjena je između ostalog "plavuši", "blejaču", "hipsteru", "mami", "ortaku", a na vama je da odaberete onu čija će poruka najviše odgovarati osobi s kojom želite da podelite Coca-Cola poljubac.
Ne morate više čekati savršen trenutak da nekome pokažete da vam je stalo jer Coca-Cola poljubac možete podeliti bilo kada i bilo gde.
Baš kao Coca-Cola flašica, koja je već postala prava ikona popularne kulture i ovaj poljubac je sasvim bezvremen i autentičan.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP