Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

ISTRAŽIVANJE

Kakva je korist od "lajkovanja" humanitarnih akcija na Fejsbuku?

Autor: Blic | 20.04.2014 - 14:51:00h | Komentara: 0

Grupa američkih i britanskih naučnika dokazala je da aktivizam na društvenim mrežama kao što je Fejsbuk ne ide dalje od jednog "lajka".

Sporno dugme

Trojica naučnika istražili su društvene medije i došli do dokaza da "Fejsbuk aktivizam" nije baš efikasan način za usmeravanja ljudi na neki humanitarni cilj.
Oni su proučavali konkretnu kampanju, za pomoć regiji Darfur na zapadu Sudana koja je pokrenuta putem platforme Cause.com koja omogućava svojim korisnicima da pokrenu, pridruže se te doniraju sredstva za neki humanitarni cilj koristeći Fejsbuk.
Od milion korisnika koji su se pridružili toj humanitarnoj akciji putem ove društvene mreže u razdoblju od jula 2007. do januara 2010. godine, čak 99,76 odsto nikad nije učinilo ništa više od jednog običnog lajka, dok 72,19 odsto onih koji su se pridružili akciji nikad nije pozvalo svoje prijatelje sa Fejsbuk da se takođe pridruže akciji.
Od ukupnog pridruženog broja korisnika samo njih 20 odsto pridružilo se samostalno, dok je 80 odsto došlo na preporuku nekog drugog korisnika.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP