Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

REVIJA REKLAMNIH KAMPANJA

„MCCann Beograd” najuspešniji u regionu

Autor: Ekipa Alo! | 23.09.2014 - 07:02:00h | Komentara: 2

Agencija „McCann Beograd“ proglašena je najboljom agencijom u regionu na reviji reklamnih kampanja „BalCannes“ koja se održava u okviru Festivala „Weekend Media“ u Rovinju.

Srđan Šaper

Srđan Šaper

„Agencija ‚McCann Beograd‘ je zahvaljujući kreativnosti mladih profesionalaca i kvalitetu rada i usluga koje doprinose dobrim poslovnim rezultatima naših klijenata još jednom dokazala da je najuspešnija agencija, zbog čega sam veoma ponosan. Ova nagrada potvrda je naše vizije da budemo najpoželjniji komunikacijski partner svim našim partnerima, bilo da se radi o lokalnim, regionalnim ili multinacionalnim kompanijama“, rekao je povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač „I&F McCann Group“, u okviru koje posluje agencija „McCann Beograd“.


Na ovogodišnjoj „BalCannes“ reviji najboljih kampanja prijavljeno je rekordnih 148 radova 57 agencija iz šest zemalja regiona. U finalnom izboru 25 najboljih regionalnih kampanja, agencija „McCann Beograd“ zastupljena je sa maksimalna tri rada: kampanja „Drama u taksiju“ realizovana za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu, nastavak kampanje „Može“ za Rajfajzen banku i kampanja „Pluća grada“, koju je tim agencije „McCann Beograd“ osmislio i realizovao za „MK Mountain Resort“. Kampanja „Drama u taksiju“ dobila je nagradu „SoMoBorac“, koja se na dodeljuje najboljim kampanjama u oblasti digitalnih medija i društvenih mreža.
 
Poslednji komentari
  • nadezda Vreme: 23.09.2014 08:31h

    GADITE MI SE,,GOSPODINE,, SAVETNICE....KAKVA PREVARA ...DA LI STE SRECNI ...STA IMA JOS DA SE PRODA....

  • Драгомир Vreme: 23.09.2014 15:56h

    Мој коментар и спомињање две најгоре рекламе које гледамо на несрећу на малим екранима немају ништа што се коси са нечијим правилима код вас у редакциоји АЛО?Изразио сам мишљење на простаклук а да се ја питам те две рекламе никада не би биле на малом екрану!Ви у редакцији АЛО једини јавно понижавате своје читаоце и браните различита мишљења?Кршите основна људска права?Зато су вам многе рубрике без коментара или их има тек неколико?Често имате више забрањених коментара него објављених?За то време поједине рубрике са естраде обилују простаклуком па често са ,,одушевљењем,, пишете како се тој и тој ,,видело МЕЂУНОЖЈЕ,,?Ти који радиш ужасан и досадан посао одређивања шта се треба читати или забранити да промениш компас јер очигледно је укварен.НИЗ МОЈИХ ЗАБРАЊЕНИХ КОМЕНТАРА НИСУ НИКАДА БИЛИ НЕПРИСТОЈНИ! ПС.А сада да ,,унесем обе речи,, у виду бројева 450 ако их погодим!

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP