OGLASILI SE
Nakon pisanja Alo.rs,
JKP "Infostan" odgovorio
nezadovoljnom građaninu
Beograđanin, Ivan Malovrazić, poslao je mejl zameniku direktora JKP Inofstan, gnevan što mu je stigla poslednja opomena pred utuženje zbog neizmirenog duga prema tom javnom preduzeću od 104.155 dinara, i uputio ovom preduzeću zamerke postavivši tri oštra pitanja vezana za njihov rad. Iako se činilo da će Malovrzićev imejl ostati bez odgovora nakon pisanja Alo.rs iz Infostana su stigla obrazloženja za kritike revoltiranog građanina.
Imejl koji je građanin uputio rukovodstvu JKP "Infostan"
Infostan | Foto: Zoran Lončarević
Prenosimo vam odgovor u celosti.
Pošto je gospodin Ivan Malovrazić koristio društvene mreže da postavi pitanja, i mi ćemo da odgovorimo na isti način.
Infostan se samo i jedino bavi naplatom usluga komunalnih preduzeća te je mail poslat na pogrešnu adresu.
Odgovor Infostana Ivanu Malovraziću, u kome se pozivaju na pisanje Alo.rs |
Ali da odgovorimo:
1. Za grejanje su nadležne Beogradske elektrane a reklamacije se prijavljuju za grejanje na telefon: 2093-011 (07.00-20.00 sati). Reklamacije se rešavaju promptno. Način naplate je da se iznos plaća preko cele godine, mesečno da bi račun bio manji, nego da se plaća samo preko grejne sezone. Složićete se da je poprilično glupo da radijatori greju preko cele godine, na primer leti...
2. To je pitanje za predsednika Skupštine stanara zgrade. Možda je potrebno investiciono održavanje koje ne pokriva sklopljen ugovor. Pitajte ga, i nas zanima.
3. Zajednička električna energija se plaća zato što je zgrada u vlasništvu svih stanara pa i Vas. Na sastanku Skupštine stanara zgrade, podnesite zahtev da se instaliraju sijalična mesta ispred lifta ili gde god već treba.
Nadam se da smo pomogli sa našim odgovorom.
I sada i ubuduće stojimo na raspolaganju.
Informativna služba JKP Infostan Beograd
Kako bi bili sigurni da će Malovrazić videti njihov odgovor, službenici Infostana su mu poslali i direktnu poruku, u kojoj se izvinjavaju na dugo čekanom odgovoru i obećavaju da će se truditi da i ubuduće odgovaraju na njegova pitanja, ukoliko budu postojala, a mejl je dostupan i javnosti na njihocoj zvaničnoj Fejsbuk stranici.
Ličan mejl Infostana Malovraziću | Foto: Fejsbuk
-
axfk Vreme: 11.02.2013 10:20h
E-mail Nepismeni
-
JJ Vreme: 11.02.2013 11:58h
Promptno na ubrzani kurs srpskog jezika!
-
drLaki Vreme: 11.02.2013 12:26h
Znaci, oni su samo zelenasi-nista ne rade a naplacuju. Niti se sa njima moze raskinuti ugovir, niti ce uraditi neku neophodnu intervenciju. Ali zato znaju od novca svih stanara da prave nove zgrade koje izdaju i prodaju.
-
Vitez Vreme: 11.02.2013 13:02h
Internet plaća redovno.
-
stojko Vreme: 11.02.2013 13:17h
Gospodo iz Infostana. Šta građanin dobije od Vas za ono što vam plaća. Normalno bi bilo da se za nešto što mi naplaćujete žalim Vama a vi posle nadležnom za taj problem. Onda mi je sasvim svejedno da li mesečno plaćam pet ili osam uplatnica ionako čekam na red u pošti. Za ono što plaćam moram nešto i da dobijem pa makar to bilo da Vi telefonom zovete elektrane, vodovod ili koga već. Hoćete pare morate nešto i da radite a ne da vam i privatna firma raznosi uplatnice.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs