POČELO JE
Nikolić i Dačić otvorili radove na rekonstrukciji pruga: Živelo prijateljstvo Srba i Rusa!
Rekonstrukcija i modernizacija srpskih pruga, finansirana ruskim kreditom od 800 miliona dolara, počela je danas u Pančevu izgradnjom drugog koloseka deonice Beograd-Pančevo, a radove je otvorio predsednik Srbije Tomislav Nikolić.
Nikolić: Srpski narod treba da radi, a ne da pati Foto: MUP
- Srbija nastavlja da se podiže iz pepela decenijskog zaostajanja zahvaljujući prijateljstvu sa skoro svim svetskim državama i narodima. Pozivamo sve investitore da ulažu u jednu od najsigurnijih destinacija za oplodnju njihovog kapitala. Pozivamo sve one koji vode države da slede primer Rusije, Kine, Emirata, EU, SAD i mnogih drugih i omoguće Srbiji da se svrsta u red država u kojima narod ne pati u siromaštvu već radi - rekao je Nikolić.
Ivica Dačić: Živelo prijateljstvo Srba i Rusa! Foto: MUP
Predsednik Vlade Srbije Ivica Dačić poručio je da je uspešna realizacija ruskog kredita za modernizaciju železnice u Srbiji pokazatelj bratskih i prijateljskih odnosa, ali i korak unapred u uspostavljanju sve bližih ekonomskih veza dveju država koje će doprineti sveukupnom društvenom razvoju Srbije. On je kazao da je Srbija dugo čekala na početak ovih radova, delom zbog sopstvene krivice i tromosti.
- Moramo biti spremni na izazove koje donosi razvoj da bismo imali projekte daljeg razvoja. Mi, slovenske duše, volimo da pričamo o najopštijim stvarima, a od opštih stvari do realizacije katkad prođu godine. Razvoj železnice je jedna od glavnih poluga našeg razvoja i važan faktor daljeg ekonomskog rasta Srbije", rekao je Dačić, koji je svoje obraćanje završio poručivši: "Neka živi prijateljstvo Srbije i Ruske Federacije i srpskog i ruskog naroda".
Ruskim kreditom biće finansirano pet projekata Foto: MUP
Tagovi:
-
Драгомир Vreme: 26.03.2014 06:02h
Која,бре,бато,фешта од парчета пруге која је требало да се уради још пре пола века ако не и још раније?Тај други колосек је одавно предвиђен тако да је могло да се уради за једно пре подне а да то и нико не зна?Очас и терај даље у градњу?Јок,чекала се руска милостиња? ПС.Ово још нико није рекао сем мене! ... Тунел Рипањ Клење па до Ђуринаца би спасио железницу огромних невоља!Сваки теретни воз сада преко Раље мора да се потискује што значи употребу од позади још једне локомотиве.После Раље је клизиште.То су СПАСОНОСНИ И НАДА СВЕ КОРИСНИ РАДОВИ!
-
Драгомир Vreme: 26.03.2014 06:11h
Зашто у Србији немогуће је градити ,,брзу пругу,, са,на пример,300 км на сат?Градови су на кратком растојању.Потребно је изградити небројено надвожњака или подвожњака?Ако их буде што мање биће проблема са преласком са једне стране пруге на другу?Таман посла да буду прелази у нивоу пруге!Морала би бити дуж трасе жичана ограда која би била врло брзо покрадена!Постоје многа клизишта.Не бисмо могли да одржавамо тако скупу пругу па би врло брзо дошло до смањења брзине? ПС.Најважније је то што у вагону брзог воза извадиш лук,сир,сланину и вино и таман кренеш да једеш ти већ стигао у Ниш!
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs