alo.rs Aktuelno
DRASTIČNO OPALA PRODAJA KARATA
Plaćajte prevoz, povećava se broj kontrolora!
Vršilac dužnosti direktora GSP-a Željko Milković pozvao je danas sve korisnike da plaćaju usluge gradskog prevoza jer drastični pad naplate prevoza u Beogradu negativno utiče na poslovanje tog preduzeća i najavio mogućnost povećanja broja kontrolora u autobusima.
| Foto: Mitar Mitrović
- Ako uopšte želimo javni gradski prevoz i želimo da on bude bolji, funkcionalniji, kvalitetniji, na kraju to neko mora i da plati, a to su svi korisnici naših usluga. Grad nije u mogućnosti da snosi teret dotacija javnom prevozu više od šest do sedam milijardi dinara godišnje, plus isto toliko i za privatne prevoznike - ukazao je Milković.
On je, kako je navedeno u saopštenju GSP, objasnio da je svuda u svetu normalno da grad dotira gradski prevoz za ugroženo stanovništvo od 30 do 40 odsto, a naplata prevoza bi trebalo bi da je 60 - 70 odsto, dok je kod nas trenutno ispod 45 odsto, što finansije grada i JKP GSP "Beograd" dovodi u veoma tešku i nezavidnu finansijsku situaciju.
Milković je upozorio da će ako se u relativno kratkom roku ne reši pitanje naplate prevoza, kompanija JKP GSP "Beograd" i kompletan javni prevoz u gradu biti paralisani.
Govoreći o Bus plusu, on je rekao da je za GSP manje bitna činjenica ko je vlasnik te kompanije i da treba prihvatiti sistem takav kakav jeste i potruditi se da se iz njega izvuče maksimum.
- To na neki način znači zahtevati od vlasnika sistema da po ugovornim obavezama poveća broj kontrolora, jer je drastičan pad naplate - rekao je v.d. direktora GSP.
Prema njegovim rečima, i Grad i GSP će se uključiti u rešavanje nagomilanih problema zajedno sa Bus plusom.
On je dodao da trenutno GSP traži način da sa svojim u potpunosti "neuposlenim" resursima radne snage pomogne boljoj kontroli i naplati prevoza u gradu.
U saopštenju GSP se navodi da je Milković napomenuo i da se to preduzeće trenutno nalazi u fazi aktivne reorganizacije i stabilizacije poslovanja.
Tagovi:
-
nezaposlena Vreme: 12.08.2014 18:20h
Sta je falilo markicama koji su zaposleni dobijali! sad dobijaju novac i naravno od tada drasticno opada naplata za voznju!Kad su nam susedi govorili da ovaj sistem naplate nije dobar,nismi hteli da poslusamo savet! U mom okruzenju ima dosta njih koji dobiju novac/ svi rade u javnim preduzecima i ustanovama/ i od tada ne kupuju karte!Neka vam ne bude tesko ponovo dodeljujte zaposlenima markicu,kao sto to treba da uradi i privatnik! I problem skoro resen!
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs