alo.rs Aktuelno
KONKURENCIJA
Pornići više ne vladaju internetom!
Ono što je do pre par godina izgledalo nezamislivo, danas je realnost: pornografija više nije aktivnost broj 1 na internetu - zamenile su je društvene mreže
Društvene mreže promenile način naših života
Fejsbuk jeste najpopularnija društvena mreža, i društvena aktivnost, ali iz korporativnog marketing i komunikacionog plana nikako ne bi trebalo izostaviti ni druge mreže.
Pogledajte 10 činjenica koje će vas uveriti u to:
1. Između 70 i 80 odsto ispitanika potvrdilo je da objave na društvenim mrežama utiču na njihovu kupovinu. (Forbes / Hubspot / SproutSocial)
2. Čak 93 procenta marketing stručnjaka potvrdio je da koristi društvene mreže u poslovne svrhe. (Buffer App)
3. Pinterest je najbrže rastuća društvena mreža (Jeff Bullas), a više od 69 odsto korisnika je ženskog pola. (Digital Buzz)
4. Skoro polovina kupaca izjavilo je da je inspiraciju za poklon pronašlo na Pinterestu (Crowdtap), dok 55 odsto korisnika Tvitera komentariše ideje o poklonima na Tviteru. (All Twitter)
5. Google + se nalazi na drugom mestu po broju aktivnih korisnika, odmah iza Fejsbuka, sa blizu 320 miliona aktivnih korisnika. (GlobalWebIndex)
6. Sve više korisnika na društvenim mrežama pripada starijoj populaciji, iznad 55 godina starosti. (Jeff Bullas)
7. Na LinkedIn mreži trenutno postoji milion i po grupa. (Digital Buzz)
8. Četvrtina korisnika Facebooka proverava svoj nalog 5 i više puta na dan. (Buffer App)
9. Svakog dana se na Instagram doda više od milion fotografija! (Digital Buzz)
10. U jednom minutu se na Jutjub doda novih 100 sati video materijala. (All Twitter)
Ukoliko želite da saznate više o upotrebi društvenih mreža i pripremanju sadržaja za njih, ne propustite Blogomaniju, konferenciju o sadržajima na internetu koja se održava od 28. novembra do 1. decembra na Kopaoniku. Rezervišite svoje mesto na www.blogomanija.me!
Nema komentara za ovu vest.
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs