Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

OVO JE SRBIJA

Pozvala Dom zdravlja 400 puta - i nije dobila vezu! (FOTO)

Autor: 24sata | 05.02.2014 - 14:36:00h | Komentara: 2

Novosađanka Branka B. (26) juče je tačno 400 puta pozvala kol centar Doma zdravlja „Novi Sad“, a ni nakon tri sata i 18 minuta nije uspela da dobije vezu niti da zakaže pregled. Verno je beležila u svesku svaki poziv, udarajući recke.

- Bila sam na pregledu kod interniste i kada sam završila, otišla sam do šaltera da bih zakazala i kontrolu. Tamo su mi rekli da pregled jedino mogu da zakažem preko kol centra, pa sam otišla kući da zovem - priča Branka.

Upornost je vrlina: Za dva sata i 18 minuta Branka je tačno 400 puta pozvala kol centar Doma zdravlja + kliknite za uvećanje

Upornost je vrlina: Za dva sata i 18 minuta Branka je tačno 400 puta pozvala kol centar Doma zdravlja + kliknite za uvećanje | Foto: Branka B.

  Prema njenim rečima, bila je spremna na to da neće odmah dobiti telefonsku vezu, jer je slično iskustvo imala i njena majka pre nekoliko meseci. Stoga je odlučila da lupa recke za svaki poziv.

- Počela sam da zovem u 11, a sve je trajalo do 14.18 sati. Pisala sam recku za svaki poziv. Kada sam, konačno, odustala, prebrojala sam recke i ustanovila da ih ima ukupno 400 - kaže Branka, dodajući da će danas, kada ode u Dom zdravlja, lekare obavestiti „kako je juče prošla“.

S obzirom na ovo iskustvo, Branka ima i praktične savete za sve ostale pacijente koji se budu odvažili da preko kol centra zakažu pregled.
- Ako neprestano zovete, u proseku dobijete 15 zauzetih poziva nakon čega idu četiri-pet neodgovorenih. Neodgovoren poziv, ukoliko zvoni do kraja, traje tačno minut i 36 sekundi - objasnila je Branka.
Ovo nije usamljen slučaj i u ovakvoj situaciji našli su se brojni Novosađani.
Juče nismo uspeli da dobijemo izjavu u Domu zdravlja „Novi Sad“. Podsećamo da je 2012. u kol centru zabeležen kolaps zbog tada drastičnog smanjenja broja zaposlenih operatera, pa je tada čak reagovao i “Telekom” i tražio hitan sastanak sa upravom Doma zdravlja. Operateri nisu stizali da odgovore na oko 2.000 poziva u jednoj sekundi, a pacijenti su onda zvali informacije nakon čega se blokira i broj 988. U Domu zdravlja je tada objašnjeno da su u saradnji sa “Telekomom” otklonili taj problem. Od tada se poruka da se bira nepostojeći broj više nije pojavljivala, nego se signalizira zauzeće ukoliko je mreža preopterećena. Tada je omogućeno da u istom trenutku 90 ljudi bude na čekanju.
Poslednji komentari
  • Ile Vreme: 05.02.2014 14:48h

    Ovde se nalaze sve informacije kome treba uputiti zalbu: http://www.zdravlje.gov.rs/showpage.php?id=304

  • mima Vreme: 06.02.2014 08:09h

    bolje i da se nejave nego da se jave kao u beoradu na poziv hitne pomoci 02.02.2014 u 9,50` h javila se doktorka x(nije htela da se identifikuje) sa komilom glupih pitanja i trazenja da joj se javi pacijent zena od 90g koja nije znala za sebe,da bi se doticna doktorka naljutila i rekla da se javimo domu zdravlja,i trsnula slusalicu.posle duzeg zvanja doma zbravlja,lice koje se javilo bilo je u cudu sto zovemo njih,i upucivalo je na hitnu pomoc,kad joj je receno kako je "doktorka" u hitnoj pomoci reagovala rekli su da ce doci u sledecih 2h.kad su ipak na kraju dosli posle 45min konstatovali su da je slucaj za hitnu pomoc,hitna pomoc je dosla od prvog poziva sa onom "doktorkom" posle sat i 45 minuta .srecom pacijent nije umro a i daje nikom nista toj "doktorki" ocigledno to nije prvi put da tako "pomaze" bolesnima.srbijo tugo !

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP