Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

MOGUĆNOST

Prodaju se Imlek,
Bambi i Knjaz?

Autor: Tanjug | 05.01.2013 - 18:57:00h | Komentara: 2

Denjub Fuds Grupa (DFG), u okviru koje posluju kompanije sa nekim od najprepoznatljivijih srpskih brendova - Imlek, Mlekara Subotica, Bambi Banat, i “Knjaz Miloš“, nema nameru da širi poslovanje van regiona, već će verovatno u narednih šest meseci neku od tih kompanija i prodati.

Interesovanje za kupovinu je permanentno, rekao je generalni direktor Denjub Fuds Grupe, Slobodan Petrović, jer su u pitanju dobre kompanije. Dodao je i da će kupac biti neko od strateških partnera koji su već u regionu, ali nije želeo da otkriva detalje kome bi mogli otići “moja kravica”, “bambi” il “knaz”.
Tanjugov sagovornik je rekao i da neće biti pripajanja Grupi novih srpskih kompanija, upravo zato što “izlaze”.
“Ostali smo duže nego što smo planirali, i sada je vreme da zatvorimo ono što smo započeli”, kazao je Petrović.

Moguća nestašica!

Kakva sudbina čeka "Imlek"?Prodaju | Foto: freedigitalphotos.net

Sumirajući rezultate poslovanja kompanije u 2012. godini, on je kazao da je zadovoljan, iako rezultati nisu bili na nivou prethodnih godina.
“Uzimajući u obzir ekonomsku krizu koja se u Evropi ponovo pogoršala u drugoj polovini 2011., što se prenelo i na našu zemlju, a i činjenicu da je 2012 bila kod nas izborna godina, ne možemo biti nezadovoljni, jer su ipak rezultati dobri'', naglasio je Petrović.
Kratak rezime poslovanja u 2012. je da je obim prodaje mleka pao za oko jedan odsto, ''Knjaz Miloš'' je uspeo da ostvari manji rast, a Bambi je ostao na nivou obima prodaje od 2011. godine.
Petrović je kazao da je prvi deo prošle godine bio bolji, odnosno da se velika promena osetila od septembra do kraja godine, a u prilog tome ide i činjenica da je promet robe u oktobru bio 10 odsto manji u odnosu na oktobar 2011. godine.
“Imali smo problem sa mlekom, jer je ova godina bila jako sušna i smanjene su bile raspoložive količine, što je uticalo na rast cene, a i farmeri su imali dodatne troškove”, kazao je Petrović. Uz to, dodao je, preusmeravanje mleka iz susednih zemalja, naročito BiH, takođe je uslovilo dodatne troškove.

Prvo ulje, sada mleko...

Petrović: Povećana cena proizvoda, smanjila kupovnu moć građana

Veća cena proizvoda, kao posledica svih ovih razloga, uz pad kupovne moći, dovela je i do manje potrošnje. A smanjena kupovna moć građana, rekao je Petrović, usledila je zbog smanjenog obima novca u opticaju usled veće nezaposlenosti, i suše, odnosno posledica koje je suša imala na prihode poljoprivrednika. Sve to se odrazilo na tržište, dodao je Tanjugov sagovornik.
Petrović je dodao i da kompanija ima veliku konkurenciju u Srbiji, u sve tri oblasti. “Na primer, u mleku pored nas imate i četiri strane kompanije - mađarski Sole, Megle iz Nemačke, i dve francuske kompanije Laktalis i Bogren u Zrenjaninu'', naveo je on, i dodao da je konkurencija vrlo ozbiljna, ali da je ona sama po sebi dobra za poslovanje.
“Ono što nama smeta, to je deo nelojalne konkurencije, a to se ogleda u velikom broju malih mlekara, koje rade bez neke prevelike kontrole države. Nismo uspeli da izgradimo nacionalnu labaratoriju za kontrolu kvaliteta, tako da mi smatramo da to nije fer konkurencija”, zaključio je Petrović.
Direktor DFG je ocenio i da, kada je izvoz u pitanju, jak dinar nije dobar “saveznik”.
Poslednji komentari
  • Gorki Vreme: 05.01.2013 22:09h

    Lepo je znati da su i srpske kompanije uspesno vodjene tokom krize!

  • Vitez Vreme: 06.01.2013 14:25h

    Zato što ih nisu vodili srpski političari.

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP