SELIDBA
Ruši se "Lasta"
Renomiranom saobraćajnom preduzeću naloženo iseljenje iz centra grada na Novi Beograd. Selidba će biti obavljena u drugoj polovini ove godine.
Lasta | Foto: Blic
Prema rečima Nenada Jeftića, direktora za intervencije u "Lasti", 21. januara na sastanku sa gradskim arhitektom i šefom kabineta gradonačelnika, saznali su da je u prvoj fai izgradnje "Beograda na vodi" u planu iseljenje autobuske stanice.
Očekivali smo iseljenje, ali za dve-tri-četiri godine, kako se bude odvijala realizacija projekta. Međutim, dinamika je da se pripreme za raseljavanje završe u prvoj polovini ove godine, a da u drugoj polovini počne preseljenje na novu lokaciju. Ponuđena je i privremena lokacija u bloku 42 na Novom Beogradu, na placu "Parking servisa". Od predstavnika "Laste" se očekuje da se u kratkom roku izjasne o tehničkim uslovima preseljenja. Ali posle sastanka sa gradskim ocima, ostalo je mnogo nejasnoća.
Dobili smo rešenje o iseljavanju, ali ne i plan kako će se taj posao obaviti. Mi sebe nećemo iseliti, nego će rešenjem neko morati to da uradi, pri čemu moraju da se ispoštuju imovinsko pravni odnosi - istakao je Jeftić.
- Ova firma jeste državna, ali rušenje autobuske stanice, bez naknade, značilo bi kapitalni gubitak. Naravno da postoje državni interesi i "lasta" nema nameru da tome staje na put. Samo nas zanima organizovan sled događaja. Ne bismo želeli da dođemo u situaciju da nešto hitno mora da se uradi, a da to dočekamo nepripremljeni, zato što se sve radi u minut do 12. U situaciji gde je u toku ove godine neophodno iseliti prigradsku autobusku stanicu, mora se uraditiredefinisanje, odnosno, priprema i izrada novih linija prigradskog prevoza. Znači, ako se gasi polazna tačka autobuska stanica "Lasta Avala", onda mora da se zna i proračun kakve će linije biti. Skraćene, kružne, kuda će ići, kao i gde će se nalaiti stanica, da se urede prilai i izlazne saobraćajnice. To je dužnost Direkcije za javni prevoz, a na skupštini je da taj predlog usvoji - kaže Jeftić.
Međutim, posle sastanka u gradu ne zna se ni koliki je plac predviđen za raseljavanje, da li postoji neophodna infrastruktura - struja, voda, kanalizacija, kišna kanalizacija. Koliko će imati perona, da li će biti montažni objekat? Ima li adekvatan ulaz i izlaz sa stanice, rampe, odgovarajuće prilazne saobraćajnice...
- Uočavamo ozbiljna razrešenja u smislu izrade plana, jer nam ništa od tih detalja nije predočeno niti imamo informaciju da li je izrada plana prigradskih linija već urađena - objašnjava Jeftić.
Tagovi:
-
vlada 2 Vreme: 27.01.2015 11:15h
Šta mi gradjani imamo od preseljenja stanice kao i od "grada na vodi".Oni će pokupiti novac a mi građani imaćemo povećane troškove i veći gubitak vremena.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs