BAHATO!
Samo servis 300.000 po limuzini!
Da li zbog starosti vozila, nemarnih vozača, previše kilometara ili malera na putu, ali svaki automobil koji prevozi najviše državne funkcionere godišnje samo za servisiranje i redovno održavanje „proguta“ skoro 300.000 dinara, što je u ukupnom iznosu čak 86,4 miliona!
Što je mnogo - mnogo je | Foto: Željko Šafar
Iako za ove usluge obični vozači plaćaju najviše 40.000 dinara, vladin trošak očigledno naduvava prečest odlazak kod majstora, odnosno prosečna starost koja iznosi više od osam godina. Prema podacima Uprave za zajedničke poslove republičkih organa, u 306 vozila, koja su trenutno u njihovom voznom parku, prošle godine je sipano 1.248.445 litara goriva, odnosno 110,6 miliona dinara.
Na parkingu i 16 „prinova“
U Upravi nam je potvrđeno i da se ove godine njen vozni park osvežio sa 16 novih četvorotočkaša. Nabavljeno je 15 „fijat punta klasik dinamik“ i jedan kombi „folksvagen krafter“.
Inače, usluge upravinih automobila koristi Vlada Srbije, parlament, ministarstva i drugi državni organi, ali i visoke strane delegacije. Međutim, ovo nisu jedini četvorotočkaši koji se služe budžetom iz državnog aparata. I ministarstva imaju svoja kola, pa su procene da vlada ukupno ima više od 8.500 vozila, od čega najviše MUP. Pod ingerencijama Ministarstva odbrane je oko 17.500 motornih i priključnih vozila opšte i specijalne namene.
Ko se sve vozi
Pravo na stalnu upotrebu službenog vozila s vozačem, prema propisanoj uredbi, imaju predsednici republike, skupštine i vlade, kao i predsednici Ustavnog suda, Vrhovnog suda Srbije i Višeg trgovinskog suda, zaštitnik građana, predsednik Saveta Državne revizorske institucije i Poverenik za informacije od javnog značaja. Iste beneficije koriste i potpredsednici skupštine i vlade, ministri, sekretar parlamenta, generalni sekretari predsednika republike i vlade. Pravo na upotrebu službenog vozila imaju i izabrana, imenovana i postavljena lica i državni službenici u republičkim organima.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs