Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

ZARAD POPRAVLJANJA LOŠE MATERIJALNE SITUACIJE

Sindikat traži ukidanje besplatnog prevoza za starije od 65!

Autor: Tanjug | 15.12.2014 - 11:14:00h | Komentara: 3

Sindikat RAJ-GSP "Beograd" predložio je danas da se zarad popravljanja loše materijalne situacije u JKP GSP "Beograd", između ostalog, ukine korišćenje besplatnog prevoza za sugrađane starije od 65 godina koji imaju penziju veću od 18.000 dinara.


autobus 84 Zeleni venac gsp

Taj sindikat je danas uputio dopis gradonačelniku Beograda Siniši Malom za preduzimanje niza mera povodom loše materijalne situacije u JKP GSP „Beograd".
Pored detaljnog objašnjenja zbog čega se, prema mišljenju sindikata to preduzeće nalazi na ivici egzistencije, kao najhitniju meru sindikat je predložio da se ukine korišćenje besplatnog prevoza za sugrađane preko 65 godina starosti koji ostvaruju pravo na penziju veću od 18.000 dinara.
Takođe je, kako se navodi u saopštenju sindikata, zatraženo da se vrati podela grada na zone, jer je, kako je ukazano, Beograd suviše veliki da bi cena karte bila ista za celo područje.
Sindikat je naveo da je GSP „Beograd" poslednjih šest godina vođenjem loše poslovne politike doveden na ivicu opstanka, a mnoga gradska rukovodstva su na račun preduzeća sprovodila populističke mere kao što je skoro besplatan prevoz.
Posledica takve politike je bio gradski prevoz sve slabijeg kvaliteta, sve više napada onih koji ne plaćaju karte na vozače i kontrolore i haos u javnom prevozu Beograda, navodi sindikat.
Sindikat ističe i da u okruženju ne postoji jeftiniji prevoz od beogradskog zbog čega je egzistencija preduzeća i dovedena u pitanje.
Osnovni razlozi za tako loše stanje u preduzeću su, kako se navodi, davanje prava besplatnog i subvencionisanog prevoza pojednim kategorijama putnika, neadekvatno povećanje cena karata, opraštanje kazni neregularnim putnicima, nestručna i neadekvatna povećanja cene karata za sve kategorije korisnika (u februaru 2009. godine).
Sve to je kako se navodi, dovelo do gubitka vernih platiša i stimulisanje velikog broja korisnika da sa mesečnih pređu na pojedinačne karte.
"Zato smo danas prinuđeni na upućivanje ovog dopisa koji je vapaj za pomoć našem Preduzeću, jer su u ovom trenutku ugrožene egzistencije ne samo 6.000 zaposlenih već i njihovih porodica. Smatramo da ne treba posebno napominjati da povećanje prihoda nije potrebno za povećanje ličnih dohodaka i ličnih interesa, već za neophodno tekuće održavanje voznog parka kako bi se saobraćaj normalno odvijao", navodi sindikat.
Poslednji komentari
  • Bata Vreme: 15.12.2014 15:09h

    Ako je sve tako (iz ugla sindikata i GSP-a), najcelishodnije je ugasiti GSP ali pre toga raspisati tender za davnje koncesija na pruzanje uslga gradskog prevoza. Time ce se grad osloboditi balasta GSP-a, dobti mogucnost da rasproda ili iznajmi sve nekretnine koje GSP poseduje, izbegne bilo kakve dalje primedbe Gradjana Beograda na usluge GSP-a. Trazili ste gledajet (iz ugla jednog koji je presao 65 godina a nema ni penziju).

  • mr.burns from simpsons Vreme: 15.12.2014 16:12h

    tako je, opali I ti po penzionerima, imaju para, nista ne rade, samo se vozickaju po pijacama trazeci gde je najeftinije, domovima zdravlja, bolnicama I to u spicevima..I onako samo trose pare na nezaposlenu decu I unuke I uglavnom jedini placaju komunalije, struju, telefon, poreze dno dna !

  • Zoki Vreme: 15.12.2014 16:24h

    A gradjani traze da se otpusti bar polovina radnika i da se smanje prevelike plate u GSB-u. Ako imaju samo 600 vozila na ulicama dovoljno je 1500 radnika.

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP