alo.rs Aktuelno
DRŽIMO MU PALČEVE
Srbin osvaja Moncu
Srbin Mladen Lalušić,osvajač prestižnog trofeja „Ing.Carlo Chiti“ za najboljeg vozača automobila na alternativni pogon u Evropi, iza kojeg stali svestki poznati ex vozač Formule1 Fulvio Maria Balabio, menažer auto-moto sporta u Italiji, i Antonio Mariani, predsdenik „Confartigianato motori“ , imaće u petak pripremnu test vožnju pred važnu trku na „Seat kupu“ u Monci koja ga očekuje za vikend. Mladen će voziti „seat leon“ čiji je pogon na bioetanol.
Kola koja će voziti Mladen
-Mladen je izuzetno perspektivan u kategoriji vozača do 18 godina starosti. Želja mi je da se posle Monce oproba u automobilima „Montecarlo automobile“ što je važna preporuka ozbiljnim sponzorima, ali i još jedan stepenik ka svetskom automobilizmu – kaže Fulvio Maria Balabio.
Inače, Lalušević je osvojio prestižan trofej „Ing.Carlo Chiti“ za najboljeg vozača automobila na alternativni pogon u Evropi,
Prestižno priznanje uručio mu je iniženjer Mario Bonifacio, predstavnik svetske automobilske federacije (FIA) i i italijanskog automobilskog kluba Aci/Csai, za neverovatan uspeh koji je Mladen postigao ove godine na internacionalnom šampionatu Green Hybrid Cup sa KIA BRC vozilima, u kategoriji vozača do18 godina starosti.
Srpski vozač klasirao se na trkama u Nemačkoj i Poljskoj, a da je neverovatno napredovao pokazalo se u Nurburgringu, kada je tokom čitave trke uspeo da bude ispred bivšeg svetskog šampiona Artura Merzaria, vozača Alfa Romea i Ferrarija.
Trofej „Ing.Carlo Chiti“, san mnogih svetskih vozača, mladom Lalušiću omogućava test vožnju u najpoznatijim svetskim vozilima na alternativni pogon GT Montecarlo Automobile i značajna je odskočna daska u svestkom automobilizmu, ali i preporuka ozbiljnim sponozorima.
-Cilj mi je da se iduće godine uključim u GT trke vozila na alternativni pogon i stanem rame uz rame sa ostalim srpskim vozačima koji se trkaju u svetu – kaže Lalušić, ne krijaući radost za postignuti uspeh.
Trofej „Ing.Carlo Chiti“ posvećen je jednom od najvećih italijanskih inženjera koji je svoju karijeru proveo u najpoznatijim svetskim automobilskim kućama Ferrari, Alfa Romeo i Montecarlo Automobile.
Nema komentara za ovu vest.
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs