Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

AMERIČKI UDŽBENIK „THINK“

Sve pohvale za "Belgrade Beer Fest"

Autor: Alo! | 16.03.2015 - 13:13:00h | Komentara: 0

Američki udžbenik „THINK Public Relations“, koji se koristi na brojnim univerzitetima u Americi, je Belgrade Beer Fest naveo kao odličan primer planiranja događaja, marketinga, promocije i odnosa s javnošću.

Bir fest

Bir fest | Foto: Goran Srdanov

Uz veliku panoramu prepunog Ušća, autori udžbenika Vilkoks, Kameron, Reber
i Šin navode na koji način je intenzivnim planiranjem veoma složenih segmenata,
"Belgrade Beer Fest" uspeo da se nađe na svetskoj listi festivala koji dnevno poseti više od 100 hiljada ljudi.

Prvo veliko priznanje festival je dobio kada je 2010. godine studije slučaja "Belgrade Beer Festa" uvršten u udžbenik „PR strategic and practice“ Denisa Vilkoksa. Vilkoks je tada izjavio da se trudio da nađe i druge slučajeve na kojima bi svojim studentima pokazao kako treba promovisati određeni događaj, ali da Beer Fest ostaje njegov „omiljeni primer“.

Udžbenik za odnose sa javnošću

Udžbenik za odnose sa javnošću

Denis Vilkoks je jedan od najpoznatijih svetskih stručnjaka i predavača iz oblasti

odnosa s javnošću. Autor je čuvene knjige „Odnosi s javnošću: strategije i taktike“ koja je doživela devet izdanja i koristi se na 350 univerziteta širom sveta.

U toj knjizi, popularno nazvanoj „Biblija pi-ara“, Wilkoks je napisao: „Belgrade Beer Fest odličan je primer kako lokalna inicijativa i podstrek mogu da kreiraju događaj koji će privući ne samo lokalnu, nego i regionalnu i međunarodnu publiku.

Ovaj festival pokazuje kako marketing, promocija i odnosi sa javnošću mogu da izgrade svest o nekom događaju.

Organizatori su na odličan način promovisali Beer Fest, načinivši od njega veliku

turističku atrakciju i za samu Srbiju.“

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP