AMERIČKI UDŽBENIK „THINK“
Sve pohvale za "Belgrade Beer Fest"
Američki udžbenik „THINK Public Relations“, koji se koristi na brojnim univerzitetima u Americi, je Belgrade Beer Fest naveo kao odličan primer planiranja događaja, marketinga, promocije i odnosa s javnošću.
Bir fest | Foto: Goran Srdanov
Prvo veliko priznanje festival je dobio kada je 2010. godine studije slučaja "Belgrade Beer Festa" uvršten u udžbenik „PR strategic and practice“ Denisa Vilkoksa. Vilkoks je tada izjavio da se trudio da nađe i druge slučajeve na kojima bi svojim studentima pokazao kako treba promovisati određeni događaj, ali da Beer Fest ostaje njegov „omiljeni primer“.
Udžbenik za odnose sa javnošću
Denis Vilkoks je jedan od najpoznatijih svetskih stručnjaka i predavača iz oblasti
odnosa s javnošću. Autor je čuvene knjige „Odnosi s javnošću: strategije i taktike“ koja je doživela devet izdanja i koristi se na 350 univerziteta širom sveta.
U toj knjizi, popularno nazvanoj „Biblija pi-ara“, Wilkoks je napisao: „Belgrade Beer Fest odličan je primer kako lokalna inicijativa i podstrek mogu da kreiraju događaj koji će privući ne samo lokalnu, nego i regionalnu i međunarodnu publiku.
Ovaj festival pokazuje kako marketing, promocija i odnosi sa javnošću mogu da izgrade svest o nekom događaju.
Organizatori su na odličan način promovisali Beer Fest, načinivši od njega veliku
turističku atrakciju i za samu Srbiju.“
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs