Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

MINISTAR NAJAVLJUJE

Tasovac: Nova medijska strategija u 2015. godini

Autor: RTS | 15.12.2014 - 16:55:00h | Komentara: 0

Ministarstvo kulture i informisanja započeće tokom naredne godine rad na novoj Medijskoj strategiji, najavio je resorni ministar Ivan Tasovac na završnici projekta "Kampanja za medijsku pismenost".

Ministar bez  komentara:  Ivan Tasovac

Ivan Tasovac | Foto: Dejan Živančević

 
Ideja je da u strategiji budu razrađena dosadašnja iskustva na polju medijske pismenosti, uz dodatnu, ozbiljniju razradu planova na ovom polju, rekao je ministar Ivan Tasovac na konferenciji Medijske koalicije pod čijim je okriljem sproveden projekat.
"Na ruku ide i to što Evropska komisija sve više uviđa značaj medijske pismenosti, što znači da ćemo u Briselu kucati na otvorena vrata", istakao je Tasovac, prenosi Tanjug.
Kako je naveo, u procesu medijskog opismenjavanja građana, razvijanja kritičkog mišljenja, pristupa, analize i evaluacije medijskih sadržaja, uloga Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja je nezamenjiva.
"Samo tako možemo biti sigurni da smo uspeli da zaokružimo proces na valjan način i da učinimo korak od sedam milja, za dobrobit dolazećih generacija, koje što bolje treba da razumeju medijsku džunglu, isprepletanu profesionalizmom ali i neprofesionalizmom, novim tehnologijama, istraživačkim novinarstvom, ekonomskim interesima i politikom", istakao je Tasovac.
Tokom projekta koji je trajao 15 meseci, održani su seminari za učenike srednjih škola, nastavnike i novinare, debate o gorućim medijskim pitanjima, radilo se na formulisanju Etičkih prepopruka za onlajn novinarstvo, edukativnim brošurama i urađen je onlajn resursni centar na temu medijske pismenosti. Glavni cilj projekta, kako je rečeno, je borba za informisanog građanina, nezavisno novinarstvo i slobodu medija.
Na skupu su prikazani i promotivni video-spotovi Medijske koalicije za kampanju podizanja svesti u medijskoj sferi, a prikazani su i radovi mladih autora sa konkursa "Ne daj da te spinuju". Projekat je okupio novinarska i medijska udruženja, koji su uz pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj u Srbiji (USAID) pokušali da naprave, kako je rečeno, ovaj pionirski pokušaj.
Direktorka USAID Aza El Abd ukazala je na važnost medijske pismenosti za razvoj demokratskog društva u čijem je centru građanin i pohvalila napore Vlade Srbije na tom polju. Skupu su prisustvovali i učenici, polaznici seminara, koji su u promotivnom spotu poručili da sada svake novine čitaju po dva sata.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP