Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

ISTRAŽIVANJE

Više od polovine korisnika interneta ne kupuje robu onlajn!

Autor: Ekipa Alo! | 29.04.2013 - 07:02:00h | Komentara: 0

U Srbiji tri miliona građana starijih od 15 godina koristi internet, a 57 odsto njih skoro nikada ili veoma retko kupuje robu preko interneta, pokazalo je istraživanje “Gemiusa”.

Internet koristi tri miliona ljudi u Srbiji

Internet koristi tri miliona ljudi u Srbiji | Foto: Vesna Lalić

Ova kompanija za internet istraživanja došla je do zaključka da oko 19 odsto korisnika interneta to čini nekoliko puta godišnje, devet odsto njih jednom mesečno, a nešto manje dva do tri puta mesečno, jednom nedeljno ili češće.
Internet najviše koristi populacija starosti između 30 i 39 godina, zatim 20 i 29, a potom stariji od 40 godina, ali i generacija od 15 do 19 godina.

Kada je u pitanju obrazovna struktura, među surferima internetom najviše je onih sa četvorogodišnjom srednjom školom ili višom i fakultetom, nešto manje je osnovaca, dok je najmanje onih sa trogodišnjom srednjom školom.

Na internet banking se svega 28 odsto ispitanika odluči, dok većina (71 odsto) to čini retko ili nikada. Kada su u pitanju navike, internet se najčešće koristi za praćenje vesti i malih oglasa - jednom nedeljno ili češće, ali i traženje turističkih informacija - nekoliko puta godišnje.

Imajući u vidu “lajfstajl” interesovanja, najpopularnije su teme iz oblasti IT-a, mobilne telefonije, ali i automobilizma, medicine, zdravlja i putovanja. Najmanje interesovanje vlada za poslovne i finansijske usluge.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP