INTERVJU NEDELJE
Zbog košarkaša smo
vadili sedište iz automobila!
- Posao instruktora vožnje je težak jer zahteva individualni rad sa ljudima. Ukoliko se želi postići određeni uspeh sa kandidatom, ne može se sa svakim kandidatom raditi na isti način.Osim znanja, potrebno je imati i talenat da se iskustvo prenese. Bivši članovi ispitnih komisija, koji su nakon odlaska iz policije počeli da rade u centrima za obuku vozača, govorili su mi da je to rudarski posao - kaže za ''Alo!'' Slobodan Branković, instruktor i vlasnik jedne beogradske škole, koji 35 godina radi na obuci vozača. Prethodno je bio na čelu velike državne auto-škole sa 1.000 ljudi, a za ''Alo!'' priča kako je to izgledalo u doba Josipa Broza Tita, a kako sada.
Dozvola za motocikl 60.000 dinara!
Koja je cena polaganja vozačkog ispita?
- Košta oko 700 evra. Cena 40 časova vožnje je 40.000 dinara, 11.000 do 13.000 je teoretska nastava, a prva pomoć je oko 8.500 dinara. Još drastičnije su cene za motocilikliste, koji imaju 40 časova praktične obuke, a sve ih košta 60.000 dinara, a dolaze sa velikim predznanjem. Većina njih su zaljubljenici, a decenijama voze bez dozvole.
Slobodan Branković
Slobodan Branković
Ljubomorni muškarci!
Imate i ženskog instruktora?
- Imamo i ženskog instruktora, ali i drugi ga imaju. Nju traže oni koji čuju neke lovačke priče da je dobra s inspektorima, a neke angažuju patološki ljubomorni muškarci.
-
Ilija Dukić Vreme: 17.02.2013 01:30h
Za ove mladje, jedno podsećanje: tačno pre 50 godina, 1963, kada sam polagao za "A" i "B" kategoriju, nije bilo ni auto-škola ni profi instruktora. Svako ko je imao odgovarajuću dozvolu, mogao je na bilo kom vozilu da obucava bilo koga, naravno, sa napunjenih 18 godina. Nije bilo plavo-belih tablica za obuku u vožnji. Moj pajtaš, koji me je obučavao na njegovom izdrndanom "Fići" bi samo stavio belo parče hartije sa slovom ispod šajbne i...vozi Miško! Malo mi je (nekih sat-dva) na ostacima stare betonske piste predratnog zemunskog aerodroma pokazao kako idu brzine, kako se parkira, napred, nazad..i posle rekao; sedi i vozi pravo na Terazije. Idemo da se zezamo.. I ja vozio!? Naravno, tada, na Terazijama, samo ispred RK "Beograd" par parkiranih "Vespi" i "Fića", a kolovozom, tek po neka ruska "Pobeda" ili predratni "Opel" prodje... Baš kao u filmu "Ljubav i moda". Da deco moja, tako je nekada bilo..,
-
aleksandar VELIKI Vreme: 17.02.2013 04:54h
ovaj laže ko pas... u kecu da bi neko vozio sa zadnjeg sedišta morao bi da ima noge od dva metra kako bi dohvatio pedale... ni na fići nije mnogo drugačije, znači takav čovek bi imao oko 4 metra visine... vidi se da je gledao policijsku akademiju i pao na foru Baba Smita koji je glumio kadeta Mozesa Hajtauera i na takav način polagao vožnju u tom filmu... ni ostatak teksta mu ne obiluje istinom... opao posao, pa je red da se da koji evrić za reklamu - ma kakva ona bila...
-
Slavko Vreme: 17.02.2013 09:58h
Za instruktora sa fotografije: Prijatelju, ti sediš na stolu na kome neko nekada i ruča, a prvenstveno zarađuje hleb. Kako je moguće da ti nekome prenosiš znanje i pokušavas da ha vaspitaš u određenom smeru, kad sam nemas elementarnog vaspitanja posle toliko godina prakse i iskustva??? "Danas mladi bolje voze nego nekada..." je najveća mogu glupost koju jedan instruktor vožnje može izreći. Dokaz za to je statistika o broju saobraćajnih nezgoda, analizirajući po godinama vožnje i starosti vozača. Molim administratora da objavi ovaj komentar, jer nema ni jedan elemet kršenja pravila o posatavljanju komentara, a pogotovo ne u vezi kršenja odredbi Zakona o informisanju.
-
Miodrag Pure Radomirovic Vreme: 17.02.2013 10:34h
Potvrdjujem da je bilo vadjenja sedista zbog kosarkasa. Moji kandidati su nekada bili Vlade Divac, Misa Babic (obojica NBA igraci) Gligovic (211), Krivokapic (205). Nije bilo jednostavno tako visoke decake spakovati u ficu, ali je islo. Pozdrav od bivseg kolege iz osamdesetih. Lep tekst
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs