Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

(ZA)KOMPLIKOVANO

Žena u životu isproba oko četrdeset hiljada (40 000) različitih komada odeće

Autor: N.J./24SATA HOME | 28.03.2014 - 15:17:00h | Komentara: 0

Svaka žena tokom života u proseku isproba 43.200 različitih odevnih predmeta, a pazari tek svaki sedmi koji je probala

Pri svakom odlasku u šoping žene isprobaju sedam odevnih komada i u garderobi provedu 22 minuta, a prema tome koliko odeće probaju - kupe manje od muškaraca

Šoping

Šoping | Foto: RAS

 
Da su žene neodlučniji pol dokazuje i podatak da će svaka tokom života u proseku isprobati 43.200 različitih odevnih predmeta, a kupiti tek svaki sedmi koji je probala, pokazala je studija britanske agencije NetVoucherCodes. Istovremeno, muškarci će isprobati tek 10.000 komada odeće i smatraju se efikasnijima u šopingu, piše Daily Mail.

 
Žene će u svakom ciljanom šopingu u garderobi u proseku provesti oko 22 minuta, a u samo godinu dana isprobat će neverovatnih 720 odevnih komada. Njima je šoping društvena aktivnost pa im odlazak u prodavnice predstavlja i oblik druženja te zabave, najčešće s drugim prijateljicama.
Muškarci su u šopingu kao u lovu. Dok će žene u razgledavanje radnji otići oko pet puta mesečno, muškarcima je sve više od dva šoping izleta mesečno previše. Pripadnici jačeg pola dvostruko češće odluče da će nešto kupiti pri samom pogledu na odeću, a psiholozi objašnjavaju da je to zato što i u šopingu imaju instinkt lovca. Tako je prosečnom muškarcu u interesu da isprobaju što manje, kupe što više i što je brže moguće izaći iz radnje.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP