Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Aktuelno

UPORNOST

Zvala bolnicu 97 puta da bi zakazala pregled

Autor: Blic | 04.02.2015 - 12:20:00h | Komentara: 0

Požarevljanka M. M. u ponedeljak je 97 puta pozvala gradsku bolnicu kako bi joj potvrdili termin za zakazani pregled. Napokon, posle više sati upornog telefoniranja, dobila je vezu.

Ako punite telefon  češće nego inače,  to je još jedan znak  potencijalne pretnje

Nije mogla da veruje (ilustracija) | Foto: Shutterstock

- Zvala sam bolnicu od sedam ujutru. U početku mi se niko nije javljao. A onda su me negde oko devet sati prebacili na odeljenje koje mi je trebalo. Posle dužeg čekanja, javila mi se medicinska sestra i kazala da ne može da mi pomogne jer se potvrđivanjem zakazanih termina bavi posle 12 sati. Onda sam sačekala podne i opet pozvala - priča ova 45-godišnja žena.
Oko 13 sati uspela je da dobije vezu.
- Rečeno mi je da je medicinska sestra izašla i da pozovem kasnije. Tada me je uhvatila panika. Uporno sam okretala broj plašeći se da neću uspeti da ih dobijem. Od nervoze sam upisivala na papiru telefonski broj kad god bih ga ponovo okrenula. Ispostavilo se da sam to uradila čak 97 puta! Na kraju, kada sam odlučila da pođem u bolnicu, još jednom sam okrenula broj i posrećilo mi se - ispričala je ona za Blic.

bolnica

Foto: Profimedia

Novinar tog lista u utorak je u različitim vremenskim intervalima pokušao da dobije isto odeljenje. U ranim jutarnjim satima na centrali su se javili i prebacili vezu na traženo odeljenje, ali su tamo odgovorili tek iz četvrtog pokušaja. Kasnije tokom dana, od 10 poziva, devet puta je bila zauzeta linija, a kada su se javili, problem je bio naći sestru koja treba da zabeleži dolazak.
Zamenica direktora požarevačke bolnice Dragana Medurić priznaje da se od pacijenata zahteva da potpišu papir kojim se obavezuju da će zvati da potvrde termin. - To se odnosi samo na zakazivanje ultrazvučnog pregleda štitne žlezde, jer imamo samo jednog doktora - kaže dr Medurić. Na pitanje zašto bi pacijenta trebalo da se tiče organizacija rada u bolnici, ona je kazala da će se prekinuti takva praksa. - Razumem pacijente, niko ne treba da sedi pored telefona čitav dan. Odsad ćemo i te preglede zakazivati kao i ostale, uzimaćemo telefone pacijenata i zvaćemo mi njih - rekla je dr Medurić.
RFZO: Nemamo šta da dodamo
Saša Milošević, direktor filijale zdravstvenog osiguranja u Požarevcu pod čijom nadležnošću rade zaštitnici prava pacijenata, umesto da odgovori na pitanja o ovom slučaju, poslao je novinaru mejl sledeće sadržine:

Direktor RFZO Požarevac Saša Milošević

Direktor RFZO Požarevac Saša Milošević

"U razgovoru sa rukovodstvom Opšte bolnice Požarevac, izvešteni smo da ste dobili odgovore na pitanja, te shodno tome smatramo da nemamo šta drugo da dodamo".

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP