Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Bizzare

ŠOKANTNO!

Brendirani za ceo život - ljudi bilbordi

Autor: E. A. | 18.09.2012 - 10:37:00h | Komentara: 0

Upoznajte ljude-bilborde koji su svoju kožu prodali kompanijama koje više ne postoje.

Hostgator.com, nekada poznat pod imenom Bili Gibi

Hostgator.com, nekada poznat pod imenom Bili Gibi | Foto: asdd

 Gde god Džo Tamargo krene, ljudi bulje u njega i to mu se sviđa. Pre nekoliko godina, ovaj Njujorčanin, ponudio je na aukciji svoje nadlaktice ko oglasni prostor.

- Pomislio sam da bi to bilo najvidljivije mesto za mene - kaže Džo, koji sada na nadlakticama ima logoe 15 različitih internet sajtova.

Jedna od Tamaragovih prvih tetovaža

Jedna od Tamaragovih prvih tetovaža | Foto: asdd

 - Kada im ispričam priču, ljudi su u fazonu 'hej, pa to je baš kul. Baš ću da proverim taj vebsajt', a onda otvore adresu na kojoj nema ničega - priča Tamarago, koji nije samo ljudski bilbord, nego i reklama za umrle firme.

Ovaj tridesetosmogodišnji Amerikanac nije jedini, jer u SAD postoje na stotine ljudi koji su krajem devedesetih i deceniju kasnije prodavali mesto na svojoj koži internet kompanijama.

Potiljak i čelo su baš zgodna mesta za reklamu

Potiljak i čelo su baš zgodna mesta za reklamu | Foto: asdd

 "Skinvertising" (skin - koža + advertajzing) je bio medijska senzacija 2002-2003 kada je Džim Nelson "prodao" svoj potiljak firmi CI Host za 7.000 američkih dolara. Ugovorom je bio obavezan da tetovažu zadrži narednih pet godina.

Ovaj trend je umro krajem dvehiljaditih, kao i većina oglašivača. Tetovaće su, srećom, preživele.

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP