ŠOKANTNO!
Brendirani za ceo život - ljudi bilbordi
Upoznajte ljude-bilborde koji su svoju kožu prodali kompanijama koje više ne postoje.
Hostgator.com, nekada poznat pod imenom Bili Gibi | Foto: asdd
Gde god Džo Tamargo krene, ljudi bulje u njega i to mu se sviđa. Pre nekoliko godina, ovaj Njujorčanin, ponudio je na aukciji svoje nadlaktice ko oglasni prostor.
Jedna od Tamaragovih prvih tetovaža | Foto: asdd
- Kada im ispričam priču, ljudi su u fazonu 'hej, pa to je baš kul. Baš ću da proverim taj vebsajt', a onda otvore adresu na kojoj nema ničega - priča Tamarago, koji nije samo ljudski bilbord, nego i reklama za umrle firme.
Potiljak i čelo su baš zgodna mesta za reklamu | Foto: asdd
"Skinvertising" (skin - koža + advertajzing) je bio medijska senzacija 2002-2003 kada je Džim Nelson "prodao" svoj potiljak firmi CI Host za 7.000 američkih dolara. Ugovorom je bio obavezan da tetovažu zadrži narednih pet godina.
Ovaj trend je umro krajem dvehiljaditih, kao i većina oglašivača. Tetovaće su, srećom, preživele.
Tagovi:
Nema komentara za ovu vest.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs