Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Bizzare

SENTIMENTALNI ŠAMAR

Da li biste vi preskočili ovaj oglas?

Autor: tehnoklik.net.hr | 30.07.2014 - 12:52:00h | Komentara: 0

Brojke ne lažu: kada je u pitanju reklama koja se vrti pre videa na jutjubu (preroll) korisnici kliknu na "Skip Ad" u deliću sekunde kada im se ovaj natpis pojavi na ekranu.

Istraživanje kaže da čak 94 odsto oglasa korisnici preskoče odmah nakon prvih pet sekundi (koje ne mogu preskočiti).

Da li biste preskočili ovaj oglas

Da li biste vi preskočili ovaj oglas | Foto: printskrin Jutjub

Naizgled očito rešenje je da tih prvih pet sekundi bude tako uverljivo da ljudi požele da vide i ostatak. Rukovodeći se ovim načelom, agencija "Nail" u Providensu, na Roud Ajlendu, napravila je jednostavan eksperiment. Pokušala je sa oglasom na jutjubu koji jednostavno ne možete preskočiti.

Da li biste preskočili ovaj oglas

Pa ko može da ostane ravnodušan | Foto: printskrin Jutjub

Rezultat pogledajte u nastavku. Budžet za ovu reklamu je malen, ali je reklama ipak dobila stopu gledanosti od 26 odsto, što je impresivno. Osim toga, jedan deo novca završio je u dobrotvornoj organizaciji za spas životinja.


Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP