Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Hronika

POTVRĐENO

Ljudski faktor uzrok sudara vozova kod Tošinog bunara!

Autor: Beta | 08.05.2013 - 13:50:00h | Komentara: 3

Ljudski faktor i nepoštovanje signalizacije je uzrok nezgode koja se dogodila 2. maja kada su se sudarila dva voza u tunelu kod Tošinog bunara, izjavio je danas generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović.

Neverica na mestu nesreće

Ljudski faktor uzrok nesreće  | Foto: FoNet - Zoran Mrđa

On je na konferenciji za novinare kazao da je to potvrdio izveštaj šestočlane stručne Komisije za isleđivanje tog vanrednog događaja u kojem je povređeno 22 ljudi.

Prema rečima Simonovića, utvrđeno je da je mašinovođa voza koji je saobraćao na liniji Beograd - Novi Sad naleteo u tunelu na voz koji je saobraćao na liniji Beograd - Šid zbog toga što je prošao kroz žuto svetlo, to je zaboravio, a nije prilagodio brzinu kretanja ka tunelu, kada je krenuo sa stajališta u Tošinom bunaru gde je prethodno pokupio putnike.
"Za ovaj nemili događaj odgovornost snosi novosadski mašinovođa i on će za to odgovarati, ne postoji šansa da se to ne desi, jer sve informacije komisije poslali smo MUP-u", kazao je on.

Neverica na mestu nesreće

Mašinovođa odgovaran za nezgodu bio dobar radnik  Foto: FoNet - Zoran Mrđa

Simonović je naglasio da je mašinovođa koji je odgovoran za ovu nezgodu iskusan, ima 23 godina staža u Železnicam i do sada je više puta pohvaljivan kao dobar radnik i da se ova nezgoda nije mogla predvideti.
Prema njegovim rečima, voz koji je udaren je star 27 godina, a da je je bila novija garnitura ne bi došlo do pucanja koša.
Direktor Železnica Srbije je naglasio je da se procenjuje da je materijalna šteta koja je nastala u ovoj nezgodi oko 14 miliona dinara.
Kako je danas rečeno komisija je utvrdila da u vreme nastanka ovog
događaja na delu pruge između stanica Novi Beograd i Zemun nije bilo
smetnji u radu S S uređaja, sredstava veze ili postrojenja elektro vuče, i da u tom smislu nisu postojale bilo kakve nepravilnosti koje bi mogle uticati na nastanak sudara.
Simonović je imao zamerke na način izveštavanja o ovom događaju
naglašavajući da bi "ceo sistem u državi trebao da bude u funkciji objektivnog informisanja, a ne da se plasiraju senzacionalističke vesti".
Dva putnička voza u kojima je bilo oko 100 putnika sudarila su se 2.
maja oko 13.30 u tunelu kod stajališta Tošin bunar u Beogradu i tom
prilikom povređeno je 22 ljudi.
Poslednji komentari
  • Mr.burns from simpson's Vreme: 08.05.2013 17:11h

    nerviraju me ove priche za ovce..da je signalizacija radila, bio bi crveni signal i voz bi stao automatski..nema te sile da ga pokrene kad radi automatika..ali, kao i uvek, krive su chistachice a ne direktori..koji su novce stucali na druge svrhe

  • Boban Vreme: 09.05.2013 13:30h

    Zuto znaci OPREZNO OCEKUJ STOJ ato sto je u tom prostornom odseku voz je samo nasa japanska tehnologija 19og veka koja to nije registrovala. Najlakse je glupim ljudima da kazu da je kriv covek, sa sebe skinu krivicu, njega u zatvor.... Sije mu ga Djura, nije bas tako.

  • Драгомир Vreme: 09.05.2013 14:04h

    Машиновође су упозоравале да сигнали између Новог Београда и Земуна килаво раде и као што видите нико их није поправио?Директор вели да је машиновођа крив јер је прошао кроз жуто!ЖУТИ СИГНАЛ ДОЗВОЉАВА ПРОЛАЗАК АЛИ МОРА ПОСЛЕ 1,5 КМ ИЛИ 3 КМ ДА СТАНЕ ЈЕР ЈЕ ТАЈ СИГНАЛ ЦРВЕН!ЗНАЧИ ДА ТУ НЕ СМЕ ДА СЕ НАЂЕ НИКАКАВ ВОЗ!АКО СЕ ВОЗ ПОКВАРИО ОН ЈЕ РЕОН ЗАУЗЕО И ДОЛАЗЕЋИ ВОЗ БИ БИО ЗАУСТАВЉЕН НА ПРЕДХОДНОМ СИГНАЛУ ИЗА ВОЗА У КВАРУ!Да је долазећи воз прошао кроз црвено био би обавезно заустављен изузетно сигурним АУТО стоп уређајем!После скидање траке што се чини по завршетку службе машиновођа би био суспендован а да није било судара.Због лажне оптужбе влада би требало да најури Симовића са железнице?Можете замислити шта ће да све уради такав неуки директор?

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP