Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Politika

NALIČJE KAMPANJE U VRBASU

Krkobabići preko „Pošte“ namiču glasove

Autor: R. I. - M. D. | 12.10.2013 - 08:02:00h | Komentara: 6

Javno preduzeće “Pošta Srbije”, na čijem je čelu Milan Krkobabić, sin i zamenik lidera “penzionera”, distrubuiralo je prethodna dva dana građanima Vrbasa propagandni materijal koalicije SPS-PUPS-JS-SVM za lokalne izbore koji se u nedelju održavaju u ovom gradu.

Milan Krkobabić i sporni pamflet

Milan Krkobabić i sporni pamflet | Foto: Jelena Vučetić

Tako su stanovnici Vrbasa u svojim sandučićima pored računa i čekova za penzije zatekli i direktno pismo iz „Pošte“ u kojem se nalazila i zahvalnica za podršku listi socijalista i penzionera sa potpisom predsednice opštinskog SPS-a Mirjane Maraš.
U ovom javnom preduzeću kažu da su ugovor sklopili sa Opštinskim odborom SPS Vrbas prema važaćem cenovniku usluga.


- Pošta Vrbas izvršila je prijem 14.062 pošiljke adresovane direktne pošte. Slanje direktne pošte koja za predmet ima promotivni politički marketing je uobičajena pojava za “Poštu Srbije” i koriste je mnoge političke partije. Za pruženu uslugu obračunata je poštarina u skladu sa cenovnikom - navodi se u odgovoru. U odgovoru se ne navodi vrednost zaključenog ugovora, ali prema cenovniku na koji su nas uputili ova promotivna aktivnost koštala je vrbasku koaliciju najmanje 182.806 dinara.

Zanimljivo je i da ove zahvalnice nisu stigle na adrese 2.228 stanovnika ovog grada koji su svojim potpisom podržali pomenutu listu, već i članova drugih partija, među kojima je i predsednik opštinske izborne komisije Predrag Radović iz DS-a.

Naličje kampanje u Vrbasu

Naličje kampanje u Vrbasu

- Isto pismo dobili su svi članovi moje porodice, iako im niko nije dao potpis. Ne znam zašto bi se trošio novac na koverte i markice nasumice na one koji nisu pristalice te opcije. Postavlja se ozbiljno pitanje koliko i koga je koštalo slanje pošiljki poštom - upozorava Radović.


Marija Maraš, koja se u ime koalicije zahvaljuje potencijalnim glasačima, kaže za naš list da ne zna koliko je tačno koverata distribuirano niti koliko je taj posao košta.

- Potpisali smo ugovor sa „Poštom“ i oni su tiraž distribuirali prema svojoj evidenciji. Ne znam tačko koliki je tiraž, a ni koliko posao košta, jer fakturu još čekamo - kaže za “Alo!” potpisnica pisma. Ona je dodala i da ni na koji način nisu zloupotrebljeni potpisi, kao ni državni resursi. „Juče nam se javio jedan od kandidata DSS-a da je primio pismo na ime svog pokojnog oca i neprijatno smo se iznenadili. Istina je da zahvalnica nije ciljano poslata samo potpisnicima kandidature, već nam je cilj bio da pokrijemo značajniji deo domaćinstava - kaže Maraševa.

Usijana kampanja!


Izborna kampanja u Vrbasu prethodnih dana vodila se svim mogućim resursima. Do ove opštine u južnobačkom okrugu dan uoči izborne ćutnje potegao je i predsednik Srbije Tomislav Nikolić, doduše, uz nemušto opravdanje da nije došao zbog izbora, već da poseti poljoprivrednike uoči setve i žetve! Na to su odmah ustale demokrate optužujući ga da je zloupotrebio položaj u stranačke svrhe, očigledno zaboravljajući da su se i oni prethodnim kampanjama služili sličnim trikovima.

Poslednji komentari
  • koka kola Vreme: 12.10.2013 10:48h

    I Koka Kola izađe pa deli limenke po centru za dž, niko ne vidi problem, zašto bi ukazivanje pažnje potencijalnim biračima bio problem. Što se tiče ažurnosti adresa, pa to je evidnecija PTT. ah.

  • sanda marković Vreme: 12.10.2013 10:57h

    Nisam iz Vrbasa, ali slično se dešavalo i u mom gradu, te nimalo ne krivim socijaliste za ovo što se desilo, niti bilo koga ko se ovde pominje. Demokratska stranka ima lep običaj da čestita rođendan svakom stanovniku mog grada. Tako je moja pokojna majka dobila dve godine posle smtri čestitku za rođenda. Nisam se zbog toga naljutila. Znam o čemu se radi. Loši birački spiskovi i slaba ažurnost na ažuriranju biračkih spiskova. Dakle, nije ovo prljava izborna kampanja, nadam se da će pažnju medija privući "stvarno" prljava kampanja i pritisak koji prema građanima sprovode oni najmoćniji.

  • dada Vreme: 12.10.2013 11:14h

    Ja volim što sam dobila pismo, elegantno, dostojanstveno, svetski, za razliku od metoda nekih drugih stranaka u ovoj kampanji! Marjana svaka čast!

  • vekica Vreme: 12.10.2013 12:03h

    naslov je "Naličje kampanje" kao da su uradili nešto ružno... ne razumem... ljudi su odabrali jedan vid političkog marketinga, vrlo korektan i popularan u svetu, ali i kod nas već godinama (samo su ga druge stranke primenjivale) i da su po biračkom spisku išli opet neke ne bi zaobišli... ali to nije njihov problem...

  • Dragana Vreme: 12.10.2013 14:05h

    Mediski linc protiv SPS-a i njenih clanova je odavno eksponiran, sacekajmo jos par meseci da izadje istina o onima koji su plasirali ovakve gluposti pa cu vas pitati za pisma... PSI LAJU, KARAVANI PUTUJU...

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP