SLEDEĆE NEDELJE VLADA RAZREŠAVA DRAGOLJUBA SIMONOVIĆA
Vučić najurio bahatog direktora “Železnica”!
Direktor je za manje od šest meseci na službena putovanja potrošio oko 160.000 evra, dok su računi za poslovne ručkove bili i po 1.500 evra
Dragoljub Simonović i Aleksandar Vučić
„Manje se kraduckalo“
Dragoljub Simonović juče je u Kragujevcu izjavio da su gubici tog preduzeća smanjeni za 66 odsto jer se, kako je rekao, „malo manje kraduckalo“. Simonović je naveo da je gubitak „Železnica“ u prošloj godini bez završnog računa bio 12,8 milijardi, a sada je smanjen na 4,5 milijardi.
- U poslednje vreme smo hvatali raznorazne lopove, što naše radnika, što one koji nisu naši radnici. Recimo, za noć nestane 2,5 kilometara pruge ili 20 vagona, ali kondukteri mi to jave kad su lopovi već sve maznuli! Kradu se tone i tone goriva na svim nivoima. Mi sve to prijavljujemo policiji, ali niko ne reaguje - rekao je Simonović obilazeći železničku stanicu u Kragujevcu. Simonović je rekao nema nikakvu mrlju, da prihvata odgovornost i da će ove godine „početi rekonstrukciju železnice, koja će za tri do četiri godine biti dostojna našeg naroda“.
- Stavljam ruku u vatru da će tako biti - rekao je Simonović. B. N.
- Upravo zbog toga on više ne sme da ostane ni dana na toj funkciji. Niame, i posle najave da će biti smenjen je nastavio da niže loše rezultate. U više navrata je zloupotrebio fotelju i zbog toga će protiv njega biti podneta krivična prijava. Čašćavao je na sve strane, pozapošljavao i kurtu i murtu, i to sve na štetu države. Neka se policija i tužilaštvo dalje njime bave - objašnjava sagovornik „Alo!“ iz Vlade Srbije. Podsetimo, vrhunac Simonovićeve bahatosti je gradnja podvožnjaka ispred njegove kuće u Vrčinu. Naime, u rebalans plana poslovanja „Železnica“ ubačen je projekat izgradnje podvožnjaka ispod pružnog prelaza u Vrčinu, samo 200 metara od Simonovićeve porodične kuće. „Železnice Srbije“ će za izgradnju podvožnjaka koji vodi do ulice u kojoj žive uglavnom njegovi rođaci platiti skoro pola miliona evra.
Simonović je za manje od šest meseci na službena putovanja potrošio oko 160.000 evra, dok su računi za poslovne ručkove bili i po 1.500 evra. Jeli su se skupoceni tartufi, kiparski sir, a pušile su se i kubanske cigare, po komadu plaćane 2.000 dinara. Kada je krajem 2012. godine postavljen za direktora „Železnica“, zaposlio je veliki broj Vrčinaca. Kao vozača je angažovao Jasminu Teofilović, a njen prezimenjak Negoslav je napredovao do direktorske funkcije. Uhlebio je i sina Jovicu u državnoj firmi „PMC inženjering“. Jovica je postavljen za rukovodioca i to samo dva meseca pošto je njegov otac postao prvi čovek „Železnica“.
Ekspresno se doškolovao!
Dragoljub Simonović je 2008. po zanimanju bio mašinski konstruktor, da bi se četiri godine kasnije predstavio kao diplomirani ekonomista. On je, navodno, u međuvremenu završio treći stepen na Fakultetu za poslovne studije u Banjaluci, a četvrti na Fakultetu za preduzetnički biznis Univerziteta „Union - Nikola Tesla“. On je kormilo „Železnica“ preuzeo iz fotelje predsednika opštine Grocka. Ovaj bivši radikal je 2008. godine prešao u SNS.
-
xaxaxa Vreme: 26.02.2014 22:23h
Proverite kako je direktorsku funkciju dobio vladimir teofilovic....vrcinac naravno i rodjak ovog bahatog coveka
-
DR Vreme: 26.02.2014 22:39h
Ако Вучић буде мандатар ево има новог министра саобраћаја, по оној народној врана врани очи не вади.
-
sava kg Vreme: 26.02.2014 23:17h
tooo!
-
VUCKO Vreme: 26.02.2014 23:35h
Vucicu imenjace kasnis,jos decembra da je smenjen bilo bi kasno...Kostace te ugleda vise od aflatoksina a ukoliko mislis napred ovakve hitno izjuri iz stranke inace ces da prodjes kao Tadic!Njemu sada ne pomaze da miluje sto krawa po stalama svaki dan jer mu narod ne veruje imao je sansu i birao je svoje ljude a kako smo prosli videli smo..
-
ako ga smene nek smene sva rukovodstva sindikata jer to je bagra neopevana Vreme: 26.02.2014 23:52h
toliko
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs