alo.rs Reportaža/Srbija
SVEČANOST UZ ŠAMPANJAC
Otvoren tunel Šarani kod Takova
Tunel Šarani, jedan od najdužih tunela na Koridoru 11, svečano i uz šampanjac, probijen je danas u blizini Takova, a direktor preduzeća Koridori Srbija Dmitar Djurović najavio je da će deonica auto - puta od Ljiga do Preljine biti izgradjena do 25. avgusta naredne godine.
Tunel Šarani | Foto: Tanjug/Sava Radovanović
"Ovo je jedina deonica u Srbiji koja će biti izgrađena u roku, a ja očekujem da bude završena i pre", rekao je Djurović novinarima i najavio da će jedna traka auto - puta od Ljiga do Preljine biti gotova i puštena u saobraćaj već do kraja ove godine.
Radnici Energoprojekta, koji su podizvodjači, probili su danas "desnu cev" tunela Šarani ukupne dužine 887 metara.
Završetak probijanja leve cevi tunela Šararni se planira u maju s obzirom na to da je ostalo još 55 metara.
Đurović je odgovarajući na pitanja novinara rekao da gradilište u selu Lalinci kod Ljiga neće biti prepreka da se auto - put završi u predvidjeno vreme i poručio da će Koridori Srbije zajedno sa resornim ministarstvom i lokalnom samoupravom i preduzećem Putevi Srbije pronaći odgovarajcuhe rešenje.
Biće ponuđeno više varijanti za rešenje tog problema, rekao je on.
Prošle sedmice, naime, meštani tog sela su blokirali put na gradilištu nezadovoljni, jer izgradnjom tog putnog pravca 40 domaćinstava ostaje odsečeno od sveta.
Inače, na deonici Ljig - Preljina se gradi ukupno pet tunela - Šarani , Brdjani, Savinac, Golubac i Veliki Kik.
Tunelu Brđani dužine 445 metara je u novembru prošle godine probijena leva cev, a probijanje druge cevi se očekuje krajem aprila.
Đurović je podsetio da se na donici Ljig - Preljina gradi ukupno 66 mostova i da je do sada završeno 48, a da je u toku izgradnja 17 mostova, od kojih radovi nisu započeti samo na jednom.
"Svi mostovi i tuneli biće završeni do kraja ove godine", rekao je Đurović i naveo da je do sada na obe trase auto - puta asfaltirano po nešto više od 20 kilometara, kao i sedam kilometara "paralelnog puta".
Đurović je pohvalio Energeprojekt niskogradnju i glavnog izvođača - azerbejdžansku firmu Azvirt.
Podsetio je da je auto-put na deonici Ub - Lajkovac već izgrađen i da je u toku tehnički pregled, a kada je reč o deonicama na kojima su angažovani radnici kineske kompanije "Šandong haj spid grup", od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, realizacija tih radova je u nadležnosti resornog ministarstva.
Upitan da li će dočekati kraj izgradnje ove deonice auto - puta na poziciji direktora preduzeća Koridori Srbija, koje je inače, već trebalo da se pripoji preduzeću Putevi Srbije, Djurović je rekao da to ne zavisi od njega i da je važno da se gradi.
Direktor Energoprojekta niskogradnje Stojan Čolakov je kazao da su radnici radili u tri smene i najzad su dočekali "svetlost na kraju tunela Šarani", što je veličanstveni dogadjaj za sve gradjevinare.
Radovi na izgradnji auto - puta od Ljiga do Preljine, koji se finansiraju azerbejdžanskim kreditom od 308 miliona evra, počeli su u maju 2012.
-
poaro Vreme: 29.03.2015 19:39h
Ma ova dvojica su u dosluhu,da bi prodali put opstini...Namestaljka...
-
Bitka za bebe Vreme: 30.03.2015 00:23h
Samo kazem, hvala Bogu i divnim ljudima sa instituta koji cu cuvali moju mrvicu 3 meseca, i zahvaljuci njima danas uzivam u svakom njenom osmehu i pokretu. Jos uvek se borimo da stignemo vrnjake, ali sam cvrsto ubedjena da ce mrvica na kraju biti POBEDNIK!!!
-
Bitka za bebe Vreme: 30.03.2015 00:23h
Samo kazem, hvala Bogu i divnim ljudima sa instituta koji cu cuvali moju mrvicu 3 meseca, i zahvaljuci njima danas uzivam u svakom njenom osmehu i pokretu. Jos uvek se borimo da stignemo vrnjake, ali sam cvrsto ubedjena da ce mrvica na kraju biti POBEDNIK!!!
Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs