Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Reportaža/Srbija

KAO U FILMU!

Romantična priča Beograđanke i Nišlije: Spasao joj život, sad čekaju bebu!

Autor: Blic Žena | 02.03.2014 - 15:21:00h | Komentara: 1

Beograđanka Tatjana (Rašević) Podovac (32) je pre četiri godine pala sa litice na Suvoj planini, a kasnije se na istoj planini udala za Nišliju Nenada Podovca (34) koji joj je spasao život.

tatjana i nenad

Tatjana RAšević Podovac i Nenad Podovac | Foto: K. Kamenov

- Kada padnete sa visine od 70 metara, provedete 10 sati zaleđeni u snegu, naravno da živite sa sumnjom da ćete ikada postati mama, ali posle godinu dana braka i to se dogodilo- počinje priču Tatjana.

Od samog početka ljubavnu priču Tanje i Nenada pratila je čudna sudbina. U februaru 2010. godine Tanja je krenula sa svojim planinarskim klubom iz Beograda u obilazak Suve planine, kada je doživela tešku nesreću i pala na visini od 1.600 metara.

- Padao je sneg i bilo je maglovito. Moja grupa je bila nešto brža od mene, te sam ja zastala da fotografišem, odletela mi je rukavica i kada sam pokušala da je dohvatim, propala sam kroz sneg. Padala sam, kotrljala se i zakačila za jednu granu - priča Tatjana.

Nenad veče pre nego što se dogodila nesreća iznenada je odlučio da krene u noćni uspon na Trem.

- Dok sam padala, pitala sam se zar je ovo kraj, iskreno nisam verovala da ću ostati živa. Kada sam stala, bila sam zakačena za granu naglavačke, uzela sam telefon i najpre pokušala da čujem svog vodiča, onda sam pozvala oca da se oprostimo, kao i tadašnjeg dečka. Nisam verovala da ću biti spasena - dodaje ona.

Kada je pala u ambis, Nenad je u tom trenutku bio blizu i čuo je huk.

- Odmah sam pozvao GSS (Gorsku službu spasavanja), bilo je užasno i spasavanje je trajalo 10 sati. Prišao sam joj odmah posle spasioca i poklonio kapu koju i danas čuva - priča Nenad.

Nakon dve godine, Tatjana i Nenad povezali su se preko Fejsbuka, a ona je došla u Niš da se vide.

- Došli smo do Trema i onda sam u jednom trenutku osetio da je to ono pravo i zaprosio sam je.

Rekla je da sačekamo malo, a venčali smo se posle dva meseca, u avgustu 2012. - dodaje Nenad.

Budućoj mami nedostaju Beograd i prijatelji, ali kaže da je Niš njen dom.
Poslednji komentari
  • gole Vreme: 02.03.2014 17:00h

E to je SUDBINA ŽELIM VAM SVU SREĆU,A NARAVNO I VAŠEM BUDUĆEM NARAŠTAJU

Pogledajte sve komentare

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs