Poštovani, trenutno čitate vesti iz arhive.
Alo! ima novi sajt! Kliknite ovde i pogledajte najnovije vesti!
alo.rs Svet

NESTALA JOŠ JEDNA LETELICA

Indonežanski avion najverovatnije na dnu mora!

Autor: B92 | 29.12.2014 - 10:06:00h | Komentara: 0

Međunarodni tim nastavio je danas potragu za avionom "Er Azija" koji je sa 162 putnika nestao nad Javanskim morem, a visoki zvaničnik u Indoneziji rekao je da je avion najverovatnije na dnu mora.

Air Asia

Air Asia | Foto: AP

ustralija, Singapur i Malezija rasporedili su avione i brodove u potrazi za avionom koji je nestao u nedelju ujutro, dok porodice nestrpljivo čekaju vesti o svojim najbližima, prenela je agencija.

Kina je ponudila danas svoje avione i brodove u potrazi za nestalim avionom, saopštilo je kinesko ministarstvo spoljnih poslova.

Peking "će obezbediti i drugu pomoć u skladu sa potrebama Indonezije", dodaje se u saopštenju.

Avion je izgubio kontakt na letu od Surabaje, na istočnom indonežanskom ostrvu Java, do Singapura nakon što je posada zatražila izmenu plana leta zbog olujnog vremena.

"Prema koordinatama koje su nam date i procena pozicije pada u more, hipoteza je da je avion na dnu mora", rekao je šef Nacionalne spasilačke agencije Indonezije Bambang Soelistjo.

Trenutno spasilački timovi pretražuju područje gde je more duboko 40-50 metara.

Ovo je drugi slučaj u toku godine da avion neke malezijske aviokompanije misteriozno nestane, a članovi porodica putnika i članova posade se nadaju da let 8501 neće biti upamćen u istoriji kao i let MH370.
Dok je Malezija Erlajns, kompanija čiji je avion na letu MH370 nestao, u velikim finansijskim poteškoćama, Er Ejža je jedna od kompanija u usponu, a u svojoj floti ima 80 aviona uglavnom novije proizvodnje.
To je i glavna razlika, MH370 je obavljao Boing proizveden 2002. godine, dok je Erbas Er Ejže “dobio krila“ 2008. godine. Takođe, Er Ejža je do današnjeg dana predstavljala jednu od najsigurnijih aviokompanija.
Misteriju predstavljaju i vremenske prilike, navodno je pilot Erbasa zatražio da promeni maršrutu kako bi izbegao oblake, što je još jedna od razlika. Posada na MH370 ni u jednom trenutku nije obavestila komandu leta o poteškoćama.
Ipak, ono što je išlo u prilog MH370 je iskustvo pilota, koji je imao više od 18.000 sati naleta, dok je pilot 8501 za komandnim palicama proveo trećinu vremena manje.
Avion na letu MH370 nestao je u martu ove godine i sada postoje veoma male šanse da ikada bude pronađen. Potraga za 8501 nastavlja se sutra.
 

Nema komentara za ovu vest.

Pogledajte pravila za pisanje komentara

Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.
Molimo čitaoce alo.rs da se prilikom pisanja komentara pridržavaju pravopisnih pravila.
Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara.
Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni.
Redakcija alo.rs ima pravo da ne odobri komentare koji pozivaju na rasnu i etničku mržnju i ne doprinose normalnoj komunikaciji između čitalaca ovog portala.
Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo.rs.
Administratorima se možete obratiti ovde: online@alo.rs
alo.rs VIP